پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غغ

در سریال باب المراد تصویربرداری کل سریال در مدت 100روز ، انجام می گیرد و 120 نفر بازیگر که از کشورهای سوریه ،لبنان ،عراق ،کویت ،بحرین و ایران هستند در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه تصویرگری زندگی و سیره ائمه اطهار و اهل بیت معصومین(ع) به خصوص برای جهان عرب و با بهره گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری جهان اسلام می تواند نقش موثر و مهمی در جهت شناخت هرچه بیشتر و بهتر امت اسلام از سیره و تاریخ حیات طیبه امامان شیعه داشته باشد.

با توجه به خلأهای موجود در این حوزه و نیاز رسانه های جهان اسلام به محصولاتی که با معرفی تاریخ و سیره اهل بیت(ع) بتواند به مقابله با موج تهاجم فرهنگی جهان غرب علیه علیه اسلامی و انسانی مقابله کند، تولید چنین محصولاتی از جمله ضرورت های رسانه ای در امت اسلامی به شمار می آید.

به همین منظور سریالی با نام «باب المراد» در حال ساخت است که در30 قسمت 45 دقیقه ای و به زبان عربی به سیره زندگانی حضرت امام جواد علیه السلام از تولد تا شهادت می پردازد و در شبهای ماه مبارک رمضان از چند شبکه ی عربی به صورت همزمان پخش می شود.

فهد میری کارگردان صاحب نام عربی ساخت این سریال را برعهده دارد. در سریال باب المراد تصویربرداری کل سریال در مدت 100روز ، انجام می گیرد و  120 نفر بازیگر که از کشورهای سوریه ،لبنان ،عراق ،کویت ،بحرین و ایران هستند در این اثر نمایشی به ایفای نقش می پردازند.

هدف از تهیه این سریال نمایش چهره واقعی اسلام و آشنایی بیشتر مردم با اهل بیت علیهم السلام می باشد.

فهد میری از کارگردانان به نام جهان عرب است که کارگردانی این سریال تاریخی توسط تهیه کننده ای بحرینی به ایشان واگذار شده است .

بازدید مدیران الکوثر از سریال باب المراد

لازم به ذکر است جمعی از مدیران شبکه الکوثر از پشت صحنه و مراحل تولید سریال باب المراد بازدید کردند.

مدیران الکوثر با حضور در لوکیشن این سریال ضمن ملاقات با تهیه کننده وکارگردان ،از نزدیک با چگونگی تهیه این سریال و دلایل تولید آن در ایران آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha