جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله علوی

حضرت آیت الله علوی گرگانی با انتقاد از کم توجهی مسئولین و خیرین به مسئله فرهنگ، تصریح کردند: خیرین باید به مقوله فرهنگ و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معظم له، عصر امروز در دیدار دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) و دست اندرکاران کنگره بین المللی "سبط النبی" امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به این که فرهنگ اسلام ناب محمدی(ع) غنی ترین فرهنگ است، گفتند: باید فرهنگ غنی اهل‌بیت(ع) که نسبت به دیگر ادیان از ویژگی های خاصی برخوردار است، ترویج داده شود.

 ایشان با انتقاد از کم توجهی مسئولین و خیرین به مسئله فرهنگ، تصریح کردند: خیرین باید به مقوله فرهنگ و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) توجه ویژه ای داشته باشند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی همچنین خواستار سامان بخشی به وضعیت فرهنگی جامعه شد و تاکید کردند: کم توجهی به عرصه فرهنگ، آسیب های جبران ناپذیری را برای جامعه به ویژه جوانان به همراه دارد.

معظم له، داشتن طرح و برنامه در زمینه رفع ناهنجاری های فرهنگی را ضروری دانسته و یادآور شدند:  متولیان فرهنگی باید با برنامه ریزی دقیق، مسائل فرهنگی را پیگیری نمایند.

ایشان با بیان این که وزارت ارشاد عربستان برای ترویج فرهنگ وهابیت و تکفیری‌ها هزینه های هنگفتی را انجام می دهد، بر حمایت جدی مسئولین از بخش فرهنگ و ترویج فرهنگ دینی در جامعه تاکید کرد.

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha