چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام فرخ‌فال

هدف اصلی دشمنان از رواج اقدامات تروریستی و برادر کشی در جهان اسلام، ایجاد اختلاف بین مسلمانان، ترویج شیعه هراسی و ایران هراسی، سرپوش گذاشتن بر مشکلات جبهه استکبار و حفاظت از رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان قم با تسلیت به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم عراق توسط گروه های تکفیری، اظهارداشت: امروز جهان اسلام درگیر جریانات و برنامه های شومی است که از سوی معاندین اسلام و قرآن در پشت صحنه برنامه ریزی و توسط عده ای نا آگاه، نادان، کور دل و مرتّد در میان ملت های مسلمان منطقه به صورت فجیع اجرا می شود.

وی با اشاره به این که امروز مسلمانان در اکثر کشورهای اسلامی تحت فشار دنیای استکبار و استعمار غرب هستند، تصریح کرد: با توطئه دشمنان اسلام و قرآن، مسلمان با مسلمان وارد جنگ و خونریزی شده و متاسفانه هنوز دولت ها و ملت های اسلامی در خواب به سر می برند.

برداشت‌های غلط و سطحی از اسلام و قرآن!

مسئول حوزه مدیریت حوزه های علمیه افزود: برداشت‌های غلط و سطحی از اسلام و قرآن و نداشتن نگاه صحیح و درک عمیق از تعالیم اسلامی و مفاهیم قرآنی سبب شده تا امروز عده‌ای به نام اسلام، به مسلمانان ظلم کرده و آنان را به خاک و خون بکشند!

مدیر حوزه علمیه استان قم با تاکید بر این که دشمنان به مقابله علنی با اصل اسلام برخاسته‌اند و مهم‌ترین وسیله آنها، ایجاد اختلافات عقیدتی و جنگ بین شیعه و سنی است، تاکید کرد: اگر نیروی خرد و اندیشه به کار گرفته شود، می‌توان دست های پنهان دشمن و انگیزه‌های او را مشاهده کرد و در مسیر اهداف بدخواهان اسلام قرار نگرفت.

تشکیل امت واحده؛ نیاز ضروری دنیای اسلام

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، اتحاد و تشکیل امت واحده را یکی از نیازهای ضروری دنیای اسلام برشمرد و تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان اسلام و قرآن، ایجاد اختلاف بین مسلمانان، ترویج شیعه هراسی و ایران هراسی و سرپوش گذاشتن جبهه استکبار بر مشکلات خود و حفاظت از رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با اشاره به نقش علما و نخبگان جهان اسلام در خنثی سازی توطئه های دشمنان، یاأآور شد: ملت‌های مسلمان به ویژه نخبگان امت اسلامی باید با تدبر و بصیرت، شناخت صحیحی از جبهه دشمنان پیدا کرده و چهره واقعی آنان را به خوبی برای ملت ها نمایان کنند.

لزوم شناخت حقیقی جبهه دشمنان امت اسلامی

مدیر حوزه علمیه استان قم با تاکید بر این که دستگاه‌های سیاسی غرب، مروّج همان جاهلیتی هستند که هدف از بعثت پیامبر مکرم اسلام (ص) و قیام امام حسین (ع) زدودن آنها بود، گفت: مهم‌ترین نیاز دنیای اسلام، روی آوردن به اندیشه، فکر و بصیرت و شناخت حقیقی جبهه دشمنان امت اسلامی و همچنین اتحاد و پرهیز از اختلافات عقیدتی و طایفه‌ای است.

انتهای پیام    313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha