جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله ممدوحی

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که این که امام زمان(عج) در همه حال ناظر بر اعمال و رفتار ماست، یادآور شد: با اعمال نادرست خود قلب نازنین امام عصر(عج) را به درد نیاوریم و مایه زینت آن حضرت باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله ممدوحی، در مراسم احیای نیمه شعبان، در مسجد امام حسن عسگری(ع) قم با اشاره به مصادف شدن میلاد حضرت مهدی(عج)، گفت: این روز از استثنایی ترین روزهاست و استثنایی بودن آن به جهت وجود دو عید بسیار بزرگ یعنی روز جمعه و نیمه شعبان می باشد.

وی با بیان این که هم زمان بودن این دو عید را باید به عنوان یک فرصت و غنیمت برای رسیدن به کما ل و قُرب الهی بدانیم، افزود : بعضی انسان ها به جای استفاده از این لحظه ها که کمتر در طول زندگی به وجود می آید، فرصت سوزی استفاده می کنند .

عضو جامعه مدرسین حوزه یادآورشد: براساس روایات شب نیمه شعبان، افضل ترین شب ها پس از شب قدراست و توجه به مسئله و دعا بری تجیل در فرج امام عصر(عج) مسیر زندگی انسان را تغییر می دهد.

  عضو خبرگان رهبری در ادامه با بیان این که حضرت ولی عصر(عج ) امام عالمین است، نه فقط امام شیعیان و مردم مظلوم وستم دیده، ابراز داشت: زمانی که آن حضرت به اذن الهی ظهور کنند، بر تمام جهان حکومت خواهند کرد و پرتو نور اسلام  دنیا را فرا خواهد گرفت.

آیت الله ممدوحی با اشاره به این که قوانین اسلام با ظهور حضرت مهدی (ع) تنها اختصاص به مسلمانان نخواهد داشت و شامل همه عالم می شود و همگان ملزم به اجرای آن خواهند بود، تصریح کرد: دستورات آن حضرت بر همه حجت است و اجرا نکردن آن مخالفت با دین به شمار می رود.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به این که با ظهورحضرت حجت(عج) عدالت علوی در همه جای جهان گسترده خواهد شد، خاطر نشان کرد: ظهورآن حضرت مقدماتی می خواهد که یکی از آنها  یکپارچگی و اتحاد قلوب  همه مردم برای ظهورآن حضرت است که هنوز محقق نشده است .

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: زمانی خواهد آمد که همه قدرت های پو شالی جهان مقهور قدرت الهی خواهند شد وآن زمان است که با ظهور امام عصر(عج)، حتی در دورترین نقطه جهان دین اسلام به روشنی  اجرا خواهد شد.

آیت الله ممدوحی در پایان با تاکید بر این که این که امام زمان(عج) در همه حال ناظر بر اعمال و رفتار ماست، یادآور شد: با اعمال نادرست خود قلب نازنین امام عصر(عج) را به درد نیاوریم و مایه زینت آن حضرت باشیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha