جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمون

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج آزمون کتبی مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمد احمدی اظهار داشت: این نتایج از تاریخ 23 خردادماه در صفحه اختصاصی مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir قابل دریافت است.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله اسامی داوطلبان واجد شرایط به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت واحدهای آموزشی به عنوان قبول‌شدگان آزمون کتبی اعلام می‌شود، ادامه داد:‌ قبول‌شدگان لازم است از اول تا 10 تیر از طریق صفحه اختصاصی مدیریت سنجش و پذیرش، نسبت به ثبت نوبت مصاحبه اقدام کنند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران زمان مصاحبه علمی رفتاری داوطلبان را 15 تیر تا 15 مرداد برشمرد و افزود: داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند نیز می‌توانند تا 26 خردادماه اعتراض خود را در صفحه اختصاصی مدیریت پذیرش ثبت کنند.

وی زمان اعلام نهایی اسامی پذیرفته‌شدگان سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران را 25 مردادماه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه آزمون ورودی مقطع سطح سه حوزه‌های علمیه خواهران در تاریخ 26 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار داشت: 5هزار و 200 نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده بودند.

وی گفت: پذیرش داوطلبان در 50 مرکز تخصصی و موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران در کشور انجام می‌پذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha