سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت‌الله علوی

آقای واتانابه، استاد بزرگ کاراته جهان که به تازگی به دین اسلام و مذهب تشیع مشرف شده است امروز با حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  معظم له در این دیدار با اشاره به اهمیت دین در سیر تکامل انسان اظهار داشتند: هر انسانی در زندگی به دنبال خوشبختی می‌گردد و این‌که انسان به دنبال آیینی می‌گردد تا به سعادت برسد از امور فطری است.

ایشان ادامه دادند: انسان باید چشم و گوش خود را باز کند تا بهترین دین را برای تکامل خود انتخاب کند و این در حالی است که اندیشمندان جهان به این نتیجه رسیده‌اند که کامل‌ترین دین، اسلام و مذهب تشیع است.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی ولایت را نقطه عطف مذهب تشیع توصیف کرده و گفتند: ولایت نقطه عطف تشیع و بقا دین اسلام به بقا ولایت بستگی دارد و مثل ولی در دین اسلام، مانند پدر در خانواده است که نقش محوری را در قوام خانواده ایجاد می‌کند.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت ولایت‌فقیه در ادامه ولایت معصومین‌(ع) تاکید کردند: اهمیت ولایت در دین چنان است که یکی از ارکان اسلام محسوب می‌شود و بنا به سفارش معصومین‌(ع) بعد از ولایت ائمه‌(ع) ولایت‌فقیه در زمان غیبت امام غایب‌(عج) ادامه دارد.

ایشان در پایان ضمن آرزوی توفیق و سعادت برای همه آزادگان و فرهخیتگان کشور ژاپن خاطرنشان کردند: مجلس خبرگان رهبری برای اتحاد مردم مقام معظم رهبری آیت‌الله‌العظمی سید علی خامنه‌ای را انتخاب کرده است که ایشان هم‌اکنون زعیم و ولی‌فقیه مسلمین جهان تشیع است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha