جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله علوی

گروه تکفیری و تروریستی داعش به دنبال اجرای اوامر و اهداف آمریکا و صهیونیست ها در عراق و سوریه هستند و اعمال جنایت کارانه آنان نشان دهنده خوی وحشی گری آنهاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی، پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل سپاه با اشاره به جنایات تکفیری های داعش در عراق گفتند: وحشی گری های داعش و سر بریدن انسان های بی‌گناه، با حمایت سردمداران استکبار و سرسپردگان آنها در منطقه انجام می شود.

معظم له با تاکید بر این که تکفیری ها به دنبال اجرای اوامر و اهداف آمریکا و صهیونیست ها در عراق و سوریه هستند، تصریح کردند: جنایات تکفیری ها نشان دهنده خوی وحشی گری آنهاست.

ایشان با اشاره به این که اگر این گروه ها به آیات قرآن و روز جزا اعتقاد داشتند، دست به جنایت نمی زدند و حاضر نبودند برای خوشایند مستکبرین، سر انسان های بی‌گناه را از بدن جدا کنند، گفتند: این نوع اعمال جنایتکارانه، بیانگر دوری از فطرت انسانی و اعتقاد نداشتن به معاد و روز رستاخیز است .

استاد درس خارج حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم انس بیش از پیش جامعه با قرآن، گفتنند : عمل به دستورات قرآنی باعث تعالی انسان می شود.

معظم له با بیان این که سر نوشت گذشتگان و شرح حال آنها درس عبرتی برای آیندگان است، افزودند: اگر انسان به دستورات الهی توجه کند، قطعا راه نجات از عذاب و گمراهی را در اطاعت از قوانین الهی می یابد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به این که قرآن کریم برای سعادت انسان ها برنامه دقیقی ارائه کرده است، ابراز داشتند: تدبر، فهم و عمل به آیات قرآن، انسان را به تکامل می رساند.

ایشان با اشاره به این که انسان برای همیشه در دنیا نمی ماند، یادآور شدند: اعمال انسان بیانگر هویت، شخصیت و جایگاه او در آخرت است؛ بنابراین باید از فرصت ها به بهترین نحو بهره برد.

معظم له در پایان گفتند: وجود این همه مشکلات، انحرافات اخلاقی، جنایات، تجاوز به حقوق دیگران و عبور از خط قرمزهای دین، به علت دوری از دستورات الهی است.

40 / 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha