پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام حسینی خواهران

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور از رشد گرایش دانش آموختگان دانشگاهی به تحصیل در حوزه‌های علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی در نشست جمعی از مسئولان حوزه‌های علمیه خواهران با حجت الاسلام والمسلمین جواد مروی، عضو جامعه مدرسین حوزه با ارائه گزارش از فعالیت های این مرکز، گفت: در فراخوان اخیر برای ثبت نام متقاضیان به منظور ورود به حوزه‌های علمیه خواهران برای سال تحصیلی 94-93 صدها تحصیل‌کرده دانشگاهی داوطلب شدند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران افزود: بسیاری از افراد با تحصیلات عالی دانشگاهی، برای ورود به حوزه و تحصیل علوم حوزوی، تقاضای خود را اعلام کرده‌اند. فرهنگیان نیز متقاضی ورود به حوزه هستند تا با پختگی بیشتری در آموزش و پرورش ادامه فعالیت دهند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در زمینه ارتقاء سطح توانمندی اساتید، یادآور شد: این مرکز با برگزاری کارگاه‌های آموزشی روش تدریس اساتید، و راه‌اندازی مرکز تربیت مدرس، اقدام به توانمند سازی و تربیت اساتید کرده است تا نیاز حوزه‌های علمیه خواهران کشور در این زمینه برطرف شود.

 حجت الاسلام حسینی در پایان یادآور شد: اکنون اساتید حوزه‌های علمیه خواهران در مقطع تحصیلی سطح دو (کارشناسی) در اکثر مناطق را خواهران تشکیل می‌دهند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha