سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ییی

با حلول ماه ضیافت الهی، از نرم افزار «ماه خدا» ويژه تلفن‌هاي همراه، محصول راديو معارف رونمايي شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با حضور دكتر محمدحسين صوفي معاون صداي رسانه ملي از اولین نرم افزار تلفن همراه ویژه‌ی آواها و نواهای ماه رمضان اين راديو با عنوان «جامع صوتی ماه خدا» رونمايي شد.

حجت الاسلام محمد لطفي نياسر، مدير راديو معارف در اين مراسم با اشاره به اين كه اين نرم افزار براي استفاده بر روي تلفن‌هاي همراه و تبلت‌هاي مجهز به سيستم عامل اندرويد طراحي شده است، افزود: اين نرم افزار شامل مجموعه‌اي گلچين شده ازآواها، نواها و نغمات ناب آرشيو غني راديو معارف است كه در قالبی جذاب و با كيفيت بالا در اختيار علاقمندان قرار مي‌گيرد.

وي اضافه كرد: «جامع صوتی ماه خدا» شامل بخش‌هایی از جمله قرآن (ترتیل سی جزء و قطعات منتخب)، ادعيه و مناجات مخصوص ماه رمضان، سخنان كوتاه اخلاقي از علما و اساتيد برجسته اخلاق، قطعات آوازی، تك خواني، تواشيح و همخواني و قطعات ويژه شهادت اميرالمومنين عليه السلام می‌باشد.

مدير راديو معارف خاطر نشان كرد: امكان شنيدن آنلاين نغمات و همچنين دانلود بر روي كارت حافظه، گرافيك بالا و رابط كاربري ساده و مناسب و امكان اشتراك گذاري همه اصوات در شبكه‌هاي اجتماعي و يا از طريق بلوتوث از جمله قابلیت‌های نرم افزار «جامع صوتی ماه خدا» می باشد. از مجموع بیش از ۵۰۰  قطعه صوتی عرضه شده در این برنامه حدود ۲۰۰ قطعه به طور رایگان و ۳۰۰ قطعه با پرداخت درون برنامه‌ای فعال مي شود.

نرم افزار «جامع صوتی ماه خدا» با همكاري واحد رسانه‌هاي نوين و واحد آرشيو راديو معارف توليد شده است و علاقمندان مي‌توانند براي دريافت نسخه رایگان اين نرم افزار به پايگاه اينترنتي  www.radiomaaref.ir  مراجعه نمايند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha