جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله مهدوی کنی

مسئول دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری با تشریح روند درمانی آیت الله مهدوی کنی، حال عمومی ایشان را رو به بهبود و رضایت بخش اعلام کرد و از عموم روزه داران خواست که برای شفای ایشان دعا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ابراهیم انصاریان با اعلام این خبر و ابراز رضایت از روند درمانی رئیس مجلس خبرگان رهبری، گفت: خوشبختانه طی چهار هفته گذشته با تلاش پزشکان و متخصصین، آیت الله مهدوی کنی وضعیت بسیار خوب و مطلوبی پیدا کرده اند.

وی به عفونت ریوی رئیس مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و ادامه داد: گفت: یکی از مشکلاتی که طی 10 روز گذشته برای آیت‌الله مهدوی‌کنی به وجود آمد، بحث عفونت ریه ایشان بود که با دعوت از حدود 15 متخصص عفونی و ریه و با مشورت پزشکان بیمارستان مشکلات عفونی تقریبا برطرف شده و به لطف خدای متعال وضعیت تنفسی ایشان مناسب است و پزشکانی هم که امروز صبح این عالم وارسته را ویزیت کردند، از روند درمان راضی بودند.

مسئول دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به به ضایعه مغزی آیت‌الله مهدوی کنی، یادآور شد: این ضایعه به دلیل نرسیدن اکسیژن و خون به مغز اتفاق افتاده، اما برای بهبودی امید وجود دارد و پزشکان نیز در حال تلاش هستند. آنچه که مهم است این است که دعای مردم تاکنون پشتوانه زحمات پزشکان بوده و امیدواریم در ماه مبارک رمضان روزه‌داران برای بهبودی وضعیت ایشان دعا کنند تامشکل مغزی ایشان نیز برطرف شود و بهبودی کامل را پیدا کنند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha