پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
45

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان از شناسایی ومعرفی 111 عنوان کتاب تالیف شده توسط خواهران طلبه در استان های اصفهان، خراسان، قم و تهران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  از اصفهان، صدیقه بهشتی ، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در تشریح بخش‌های مختلف غرفه  این حوزه  در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت این استان، گفت: در غرفه حوزه علمیه خواهران استان اصفهان پوستر نمایشگاهی با سه موضوع حجاب وعفاف ،تربیت فرزند و شادی در اسلام با استفاده از آیات و روایت تولید و به تصویر کشیده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های ارائه شده در غرفه حوزه علمیه خواهران استان اصفهان افزود: احصا و شناسایی 107 بانوی عالمه در استان اصفهان، احصا و شناسایی بانوان عالمه در قید حیات در استان های اصفهان، خراسان، قم و معرفی به بازدیدکنندگان، شناسایی و معرفی بانوان طلبه شاخص و موفق در عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی در سطح استان اصفهان، ارائه پایان‌نامه‌های قرآنی برتر بانوان طلبه، تهیه بنر روند و چگونگی پذیرش و تحصیل خواهران در سطوح مختلف حوزه علمیه خواهران در متراژ20 متر، تهیه و ارائه سر فصل های دروس و گرایش های تحصیلی خواهران در سطوح مختلف حوزه های علمیه خواهران، از جمله اقدامات این معاونت است.

بهشتی در ادامه گفت: بخشی از غرفه مدیریت استان به معرفی بانو مجتهده امین اختصاص یافته شده است که در این بخش به معرفی شخصیت علمی و اخلاقی، کتب تالیفی بانو مجتهده امین پرداخته شده است .

وی گفت: مکانی هم در غرفه جهت ارائه مشاوره مذهبی و پاسخ به سوالات شرعی و نشست اعتقادی با موضوعات روز برای بازدیدکنندگان از سوی مشاوران و اساتید مبرز حوزه در نظر گرفته شده است.

وی در پایان از دیگر فعالیت های انجام شده در یازدهمین نمایشگاه قران و عترت اصفهان را شناسایی ومعرفی 111 عنوان کتاب تالیف شده توسط خواهران طلبه در استان اصفهان، خراسان، قم و تهران عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha