پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اعتکاف

مسئول ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان فارس از برپایی بزرگترین اعتکاف دانشجویی دانش آموزی جنوب کشور در ماه مبارک رمضان خبرداد.

مسئول ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان فارس در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اشاره به برنامه های آتی این ستاد اظهارداشت: این ستاد از زمان تشکیل خود برنامه های متعددی را با همکاری حوزه و حوزویان انجام داده است که بسیار با استقبال مواجه شده است.

محمد نظری، با اشاره به اهمیت قشر دانش آموزان تصریح کرد: دانش آموزان از جمله اقشاری هستند که آینده سازان کشور بوده و دشمن برنامه های متعددی برای آنها دارد ، در همین راستا ما نیز برنامه های متعددی را برای این قشر در نظر گرفته ایم.

وی  با اشاره به قرار گیری در ماه مبارک رمضان گفت:  این ماه از ماههای با برکت الهی بوده و باید از تمام لحظه های آن به خوبی بهره ببریم که  در همین راستا برنامه های متعددی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

معاون پژوهش و فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس، تصریح کرد: از جمله اعمال و عباداتی که در ماه مبارک رمضان از ائمه اطهار و بزرگان دینی به ما سفارش شده است برپایی مراسم اعتکاف در اواخر ماه مبارک رمضان است که دارای برکات بسیاری است، در همین راستا ما برنامه جامعی را برای دانش آموزان طرح ریزی کرده ایم.

به گفته وی، این مراسم که بزرگترین تجمع دانش اموزی و اعتکاف جنوب کشور است، طی چند سال اخیر در این استان درحال اجرا است که امسال هم سال پنجم خود را پشت سر می گذارد.

نظری، بیان داشت: این اعتکاف بزرگ دانش آموزی امسال همزمان با اواخر ماه مبارک رمضان، با حضور بیش از 10 هزار نفر در شیراز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: برای این برنامه بزرگ برنامه های متعددی در نظر گرفته شده است که با حضور حدود 40 نفر از اساتید حوزه این مهم به سرانجام خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha