چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 335260
۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
طلاب

مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی(فاز 4) قم از اجرای طرح تابستانی علمی – آموزشی ارتقایی طلاب نخبه در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلیمن پوروهاب در گفتگو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به برنامه تابستانه مدرسه علمیه صدوقی( فاز 4) قم برای طلاب، گفت: طرح ارتقایی طلاب در مدت 42 روز در محل مدرسه علمیه صدوقی 4 برگزار و این عزیزان در این مدت دروس منتخب خود را به اتمام می رسانند.

وی با بیان این که در این طرح از طلابی که معدل آنان 18 به بالا بوده، دعوت به عمل آمده است، ادامه داد: در این طرح 80 طلبه از پایه های دوم تا ششم حضور داشته و دروسی همچون نحو 2، عقائد 4، فقه 4 و فقه 5 را می گذرانند.

مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی(فاز 4) با بیان این که این طرح از شانزدهم ماه مبارک رمضان شروع شده است، ابراز داشت: پایان مرداد ماه زمان اختتامیه این طرح بوده و طلاب در پایان، به اردوی سه روزه مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین پوروهاب با اشاره به این که 5 استاد در این طرح طلاب را همراهی می کنند، خاطرنشان ساخت: برگزاری دروس اخلاق، مشاوره، استخر، سالن ورزشی و ...... از برنامه های جنبی طرح می باشد.

*دستاوردها

وی با اشاره به دستاوردهای این طرح، تصریح کرد: تعطیلات زیاد برای طلاب مضر است و اگر در دروس شرکت نکند، معلومات گذشته آنان دچار اختلال می شود؛ به همین جهت این طرح برگزار می کنیم تا طلاب مستعد بتوانند از فرصت تابستان استفاده کرده و در مباحث علمی پیشرفت داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه شهید صدوقی(فاز 4) افزود: از دیگر خروجی های این طرح این است که طلاب اگر هرساله یک درس خود را در تابستان تمام کنند، می توانند در 5 سال شش پایه را گذرانده و در وقت خود صرفه جویی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پوروهاب در پایان با اشاره به این که 220 نفر از طلاب در مدرسه علمیه شهید صدوقی(فاز 4) قم مشغول به تحصیل می باشند، گفت: برای سال جدید، ظرفیت پذیرش 40 نفر از طلاب پایه اول را خواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha