جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عالی زاده

امام جمعه موقت اهل سنت بندرعباس، ضمن محکوم نمودن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، مسلمانان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، شیخ احمد عالی‌زاده، امام‌ جمعه موقت اهل‌سنت بندرعباس عصر امروز، در نشستی مرتبط با روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، از سکوت سران و رهبران ممالک عربی در این خصوص به شدت انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه امت اسلامی از لحاظ کمیت اندک نیستند، افزود: متاسفانه حاکمان حکومت‌های اسلامی آنقدر به اختلافات درونی خود دامن زده‌‌اند که فقط و فقط به نابودی یکدیگر می‌اندیشند و این امر موجب گردیده موضوع فلسطین کاملا به فراموشی سپرده شود و این همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.

امام‌جمعه موقت اهل‌سنت بندرعباس اضافه کرد: اگر امروز صهیونیستهای اشغال‌گر این گونه مانند گرگ به جان فلسطینی‌ها افتاده‌اند چیزی جز نتیجه ی بزدلی رهبران دست‌نشانده و مزدور حکومت‌های به اصطلاح اسلامی و عربی نیست.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز نمی‌خواهد مسئله فلسطین اسلامی جلوه داده شود، اظهار کرد: البته قبل از این هم اگر چه  این قضیه را عربی جلوه می‌دادند، اما اینک از عربی بودنش نیز خارج گردیده؛ زیرا با وضعیت حاکم بر جهان عرب که خود درگیر نزاع با یکدیگرند، بدتر از گذشته توجهی به این ملت مظلوم و ستم دیده که بیش از نیم قرن جهاد مستمر با چنگ و دندان از حق خود دفاع می‌کنند نمی‌شود.

شیخ عالی‌زاده تصریح کرد: اگرچه اسرائیل خود را یک کشور یهودی می‌نامد، اما در واقع این گونه نیست. استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده آن را در قلب خاورمیانه به منظور برهم زدن وحدت مسلمانان منطقه و به قصد غارت سرمایه‌های ملی این کشورهای اسلامی به وجود آورده‌اند.

وی ضمن ابراز همدردی با ملت فلسطین بالاخص مردم غزه با اشاره به روایتی از پیامبر عظیم الشان محمد(ص) گفت: کسی که به امور مسلمانان اهتمام نورزد مسلمان نیست.

امام‌جمعه موقت اهل‌سنت بندرعباس در پایان مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha