جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مقتدایی

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با انتقاد از سکوت مرگبار مجامع بین المللی در قبال جنایات وحشیانه صهیونیست ها، گفت: شرکت در رهپیمایی روز قدس و حمایت قاطع از مظلومان غزه، تکلیف شرعی و اخلاقی است.

آیت الله مرتضی مقتدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با محکومیت حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، اظهارداشت: راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به راهپیمایی های سال گذشته های متفاوت است، چرا که در این ایام مردم مظلوم و بی پناه غزه و فلسطین تحت شدیدترین جنایت ها و کشت و کشتار قرار گرفته اند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با ابراز تاسف شدید از این که صهیونیست های خونخوار در غزه حمام خون به راه انداخته اند، تصریح کرد: این رژیم جعلی، کودکان، زنان، سالمندان، بیماران و مردم بی پناه را به خاک و خون کشیده است.

*سکوت مرگبار مجامع بین المللی!

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که متاسفانه مجامع بین المللی با این که وقایع غزه را مشاهده می کنند، اما سکوت مرگ باری دارند، ابراز داشت: امروز دلگرمی دادن به این مظلومین و حمایت از آن ها، یک تکلیف شرعی است.

آیت الله مقتدایی با اشاره به پخش تصاویر خون بار از کشتار مردم غزه در رسانه ها، ابرازداشت: انسان وقتی این تصاویر را می بیند، نمی تواند تحمل کند که چگونه زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده اند.

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران افزود: متاسفانه مظلومین فلسطینی در سر سفره افطار یا سحر زیر آماج بمباران های شدید قرار دارند و حتی بیماران آن ها نیز در بیمارستان ها مورد اصابت بمب های صهیونیست ها قرار می گیرند و مدعیان حقوق بشر دم بر نمی آورند.

قائم مقام جامعه مدرسین حوزه با انتقاد شدید از مجامع بین المللی، گفت: امروز جنایت های وحشیانه اسرائیلی ها در حال رخ دادن است، اما مجامع بین المللی که همواره با صدای بلند خودشان را از مدافعین حقوق بشر عنوان می کنند، نسبت به وقایع اخیر غزه سکوت کرده اند.

*چراغ سبز حکام عرب به اسرائیل!!

آیت الله مقتدایی همچنین با تاکید بر این که متاسفانه حکام عرب سرسپرده دشمنان شده اند و در مقابل جنایات ابرقدرت ها سکوت می کنند، تصریح کرد: البته ای کاش فقط سکوت می کردند، چرا که برخی از آن ها به اسرائیلی ها برای حمله به فلسطین چراغ سبز نشان داده اند!!!

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به وظیفه امت اسلام برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: تکلیف شرعی و اخلاقی مسلمانان و آزادگان در ایران و دنیا این است که با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات وحشیانه صهیونیست های را محکوم کنند.

*اعلام انزجار و تنفر از جنایات صهیونیست ها

عضو خبرگان رهبری با بیان این که راهپیمایی روز قدس، یادگار امام راحل(ره) برای دفاع از مظلومان عالم و مردم فلسطین است، ابراز امیدواری کرد: ملت شریف ایران همچون گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، تنفر و انزجار خود را از جنایات صهیونیست ها و حمایت خود را از مظلومین فلسطین و غزه اعلام خواهند کرد تا این حمایت ها گوشه ای از جراحت ها و غم دل آن ها را برطرف کند.

انتهای پیام/ 313 /33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha