پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
غزه

این روزها در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر، شاهد جنایاتی وحشیانه و ددمنشانه هستیم که توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه فلسطینیان مظلوم و بی گناه به وقوع می پیوندد.

حوزه خواهران بوش

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، طی بیانیه ای ضمن دعوت از مردم ولایتمدار استان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس، کشتار مردم بی دفاع غزه توسط صهیونیست ها را محکوم کرد.

در بخشی از این  بیانیه آمده است: اینک در حالی که جهان اسلام غصه‏ دار خون‏های به ناحق ریخته شده مردم مظلوم بحرین، سوریه، پاکستان و عراق به دست حاکمان خائن یا تروریست‏های تكفيري مزدور امریکای جنایتکار و انگلیس خبیث وجيره خوار رژيم صهونسيتي است، مسلمانان سراسرجهان در پي لبيك به پيام ماندگار و تاريخي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران خود را جهت شركت و حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس آماده مي كنند تا شکوه وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ رسول‌الله (ص) علیه صهیونیسم بین‌الملل و نظام‌های ظالم، اشغالگر و استکباری را به دنیا نشان دهد.

این گزارش می افزاید: امت اسلامی در روز قدس باعظمت‌تر از همیشه خشم، نفرت و انزجار خود را از صهیونیسم بین الملل نشان داده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم وبی گناه فلسطین فریاد می‌زند؛ این روزها در سایه سکوت مدعیان حقوق بشر شاهد جنایاتی وحشیانه و ددمنشانه هستیم که توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه فلسطینیان مظلوم و بی گناه به وقوع می پیوندد.

حوزه علمیه خواهران بوشهر ادامه می دهد: باری دیگر شاهد حملات وحشیانه و ضد بشری  رژیم غاصب صهیونیستی علیه آوارگان و مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در نوار غزه هستیم؛ حملاتی که نشان از ترس، استیصال و درماندگی در برابر «جبهه بزرگ بیداری و مقاومت اسلامی» گروه‌های جهادی در فلسطین است.

كشتاربی رحمانه کودکان ،زنان و مردان مظلوم غزه توسط رژیم ددمنش صهیونیستی در ماه ضیافت الهی مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی آنها صورت می گیرد و بی تفاوتی بعضی کشورهای اسلامی و رژيم‏هاي مرتجع عربي كه عمدتاً از ترس انقلاب‏هاي مردمي به آغوش قدرت‏هاي غربي پناه برده‏اند،آنها را جری تر کرده است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم و مقاوم غزه و محکوم کردن این ‏اقدامات ‏وحشیانه رژيم سفاك صهيونيستي وضمن تجديد ميثاق با بنیانگذار كبير انقلاب و لبیک به ندای مقام معظم رهبري با دعوت از همه آزادگان و عدالت‌خواهان و مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایتمدار وشهيد پرور استان بوشهر برای حضور در راهپیمایی جمعة آخر ماه مبارک رمضان وحماسه بزرگ روز قدس، همراه با آحاد مردم انقلابی و شهیدپرور ایران ، یکبار دیگر فریاد رهایی قدس شریف و مرگ رژیم اشغالگر قدس را سر خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha