جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 335533
۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
حجت‌الاسلام فرحزاد

کارشناس مذهبی گفت: خداوند انسانهای مومن خیرخواه را دوست دارد و به این نوع انسانهای مبا هات می ورزد، زیرا خود خدا بزرگترین خیّر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه ،حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد امروز در جمع روزه داران مسجد اعظم قم گفت : ماه مبارک رمضان یکی از ماه های خوب خدای متعال است  که درحا ل سپری شدن می باشد .

وی ادامه داد: خوشا به حال کسانی  که در این ماه بهترین توشه ها را جمع آوری کردند و خوشحال شادمان هستند از این که یک ماه بندگی پروردگار عالم را با نیت خالص انجام دادند و توانستند با کا رهای خود، رضایت خدا را برای بدست بیاورند .

حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد افزود : و شقاوتمند و بدبخت کسی است که در تنها ماهی که متعلق به خدای متعال بود به گناه سپری کرد و به راحتی از این روزها و ساعات ماه مبارک رمضان گذشت، که بعدها وقتی ازاین دنیا رجعت کرد و وارد عالم برزخ و گرفتاری های عالم قبر شد ازدست دادن این لحظات حسرت به دل خواهد ماند.

کارشناس مسائل مذهبی رسانه ملی  ابراز داشت: انسان بدبخت کسی است که اگر در ماه بندگی مورد مغفرت الهی قرار نگرفته باشد، معلوم نیست در ماه های دیگر مورد مغفرت خدا قرار بگیرد و معلوم نیست چنین فرصتی در اختیار او قرا بدهند .

 حجت الاسلام والمسلمین فرحزد در ادامه بهترین دعا و ذکررا خدمت به مردم، شرکت درکارهای خیر، احسان ونیکی و گره گشایی کار مردم دانست و براهمیت و ضرورت احسان و کار های خیر در جامعه چون تاکید کرد .

وی  شرکت در کارهای خیر را بالاترین عبادت بر شمرد و گفت : خداوند انسانهای مومن خیرا خواه را دوست دارد و به این نوع انسانهای مبا هات می ورزد زیرا خود خدا بزرگترین خیّر است .

 

حجت الاسلام والمسلمین فرحزدگفت: احترام به والدین یکی از اعمال نیک است  که حتی بعد از مرگ هم اگر کسی به والدین احترام بگذارد جزء کارهای حسنه برای او در پرونده عمل ثبت می کنند، زیرا رضایت خدا در این نوع اعمال  است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha