جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشاط معنوی

مدير گروه مبلغان اعزامي به استان فارس از شرکت 4500 دانش آموز فارس در طرح نشاط معنوی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام محمد علي برزگر بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، به استقبال بي نظير كودكان و نوجوانان استان از طرح نشاط معنوي اشاره و اظهار کرد: طرح تابستاني نشاط معنوي به منظور غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان با برنامه هاي فرهنگي مذهبي از 8 تیر لغایت 20 مرداد برگزار می شود.

وی با تشریح برنامه های در نظر گرفته شده برای نوجوانان شرکت کننده در طرح نشاط معنوی، خاطرنشان کرد:  مبلغان و مربيان این طرح، كلاس هاي روخوانی و روان خوانی قرآن، مشاوره، کلاس های عقیدتي و تربیتي، فرهنگي، هنري و ورزشي را براي دانش آموزان برگزار و دانش آموزان فعال و منتخب را براي حضور در اردوي زيارتي، تفريحي و فرهنگي معرفي کرده اند.

مدير گروه مبلغان اعزامي به استان فارس با بیان اینکه 4500 دانش آموز پسر و دختر از سراسر فارس براي شركت در اين اردو دعوت شده اند، تصریح کرد: اين اردو از 9 مردادماه به مدت 12 روز در سه گروه دختران، پسران و نخبه هاي كلاس هاي قرآني برگزار مي شود.

حجت السلام برزگر افزود: اردوي نشاط معنوي شامل برنامه زيارتي، فعاليت هاي ورزشي مانند شنا، فوتبال و واليبال، برنامه هاي فرهنگي و فعاليت هاي خودجوش دانش آموزان از جمله جنگ دانش آموزي و تهيه روزنامه ديواري است كه براي اجراي هرچه بهتر اين برنامه ها، چهار مبلغ متخصص كودك از شهر مقدس قم دعوت شده اند.

مدير گروه مبلغان اعزامي به استان فارس خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاري برنامه هاي آموزشي، فرهنگي و ورزشي متعدد در اين اردو، ضمن ارائه خدمات قابل توجه به نوجوانان، لحظات پربار و خاطره انگيز براي آنها داشته باشيم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha