جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 335632
۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
داود نمازی

مشاور وزير كشور در امور هماهنگي روحانیت، از برخی جریانات سیاسی و رسانه‌ها که اقدام به حاشیه‌سازی و انعکاس اخبار کذب می‌کنند انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه داود نمازی در گردهمايي ائمه جمعه استان اصفهان كه با حضور استاندار این استان برگزار شد با اشاره به نقش برجسته ائمه جمعه و لزوم حمايت از آنها اظهار کرد: ائمه جمعه در تقويت و رشد فكري و معنوي جامعه نقش ويژه‌اي دارند و نظام و دولت به ویژه وزارت كشور خود را ملزم به تقويت اين جايگاه مي‌داند.

وی ضمن ابلاغ سلام دکتر رحمانی فضلی وزير كشور به ائمه جمعه اصفهان افزود: نگاه مسئولان به ویژه وزير نسبت به پيگيري مباحث مربوط به روحانيت و ائمه جمعه بسيار مثبت است و مسئولان این وزارتخانه در حد توان و امكانات برای حل مشكلات ائمه جمعه اهتمام جدی داشته و دارند.

حجت‌الاسلام نمازي، ضمن مهم دانستن جايگاه ائمه جمعه تاكيد كرد: ائمه جمعه منصوب مقام معظم رهبري در شهرهاي مختلف هستند و انتظار می‌رود مشی مقام معظم رهبري نسبت به تمام سلايق موجود در جامعه را جاری کنند.

وی با تاكيد بر لزوم تعامل كارآمد، ميان ائمه جمعه و استانداران، فرمانداران و بخشداران افزود: با توجه به حضور فردي روحاني در كنار وزير كشور به عنوان مشاور در امور روحانيت انتظار مي‌رود قبل از مطرح کردن مشكلات و اختلافات در تريبون نماز جمعه، ابتدا از طريق مشاوران استاندار يا مشاور وزير صحت و سقم مسائل را پيگيري نموده و در صورت عدم اقناع يا حل نشدن مشكل، اطلاع رسانی عمومی داشته باشند.

مشاور وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن انتقاد از بعضي جريانات سياسي و رسانه‌ها كه اقدام به حاشيه‌سازي و درگيركردن ذهن مسئولان به مسائل جزئي می‌کنند تاکید کرد: گاهي بعضي از رسانه‌ها اقدام به جعل اخبار نموده و سپس آن را مورد بحث ، سئوال و مصاحبه قرار مي‌دهند، در حالی که اصل خبر، كذب بوده و به نظر مي‌رسد با توجه به مشكلات باقي مانده روي دست دولت و شرايط مهم و پيچيده دنياي اطرافمان، همه افراد و رسانه‌هاي خارج و درون دولت بايد ذهن و فكر خود را معطوف به حل مشكلات کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha