جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
45

آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان خوزستان، امروز پنجشنبه در اهواز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه استان خوزستان، با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه، مدیران مدارس علمیه، نمایندان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی و سایر مدیران و مسؤولان لشکری و کشوری دردفترامام جمعه اهواز برگزار شد.

شش سال مدیریت حوزه سخت اما شیرین

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، در بخش ابتدایی این مراسم، با تقدیر از زحمات کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان، اظهار داشت: خداوند منان را سپاسگذارم که توفیق خدمت گذاری به طلاب را در مدت شش سال به بنده عطا نمود و امید است کلیه تلاش ها و اقدامات انجام شده مورد قبول درگاه حق و همچنین نماینده نایب آقا امام زمان(عج) قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به گذراندن سالهای سخت و دشواربه عنوان مدیر حوزه علمیه خوزستان، گفت: در این سال ها و در شرایطی که با توجه به مقتضیات زمانه و هجمه سنگین دشمن، به شدت بر ما سخت گذشت همه دلخوشی ما اول به خدا، سوم به آقا امام زمان (عج)و آخر نیز به رهنمودها و هدایت های حکیمانه نماینده رهبر معظم انقلاب در استان خوزستان بود.

حوزه علمیه خوزستان، حوزه ای بالنده در سطح کشور است

همچنین، حجت الاسلام بهرام پور، در بخش دیگری از این آیین، با تبریک به مناسبت فرا ریسدن عید سعید فطر، با بیان این که حوزه علمیه خوزستان، حوزه ای بالنده و اثرگذار در سطح کشور است، خاطرنشان ساخت: به یقین بالندگی این حوزه علمیه با توجه به وجود هجمه شدید و وحشتناک دشمن، مدیون درایت های حکیمانه نماینده ولی فقیه در خوزستان بوده که همینک این بار سنگین را بر عهده من نهاده و از خداوند منان تقاضای مسألت دارم که به خوبی قادر به هدایت سکان حوزه علمیه خوزستان باشم.

بنا بر این گزارش، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، به عنوان آخرین سخنران این مراسم، با تأکید بر این که ترویج معارف و مکتب اهل بیت (ع)در راستای مقابله با تهاجم نرم و فکری دشمن، از نفس کشیدن برای ما مهم تر است، اظهار داشت: باید همه نخبگان و روحانیون حوزه و مدارس علمیه در این راستا تلاش کنند.

سربازی جان برکف و مخلص برای امام زمان باشیم

امام جمعه اهواز، گفت: به یقین همه اقدامات صورت گرفته در سطح استان و این هجمه ای که علیه اقدامات دشمن شکل گرفت به واسطه عنایات حضرت بقیه الله اعظم(عج) بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان این که اگر می خواهیم در ادامه مسیر شاهد عنایات آقا امام زمان(عج) باشیم، باید به عنوان سرباز خوب و وفا داری در رکاب ایشان عمل کنیم، گفت: عنایات حضرت ولیعصر(عج) مشروط به رویکرد و عملکرد ما در مواجه با اقدامات دشمن است، به طوری که اگر در مقابل دشمن با قدرت ایستادگی کرده و اجازه نفوذ او به قلب و مرزهای فکری مردم را ندادیم، امام زمان هم ما را تا آخر همراهی خواهد نمود.

قابل ذکر است در این آیین، حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی از سمت مدیریت حوزه علمیه خوزستان تودیع و حجت الاسلام مسعود بهرام پور، به عنوان مدیر جدید معرفی و منصوب شد.

خاطرنشان می شود؛ در پایان این مراسم از خدمات و تلاش های مدیر سابق حوزه علمیه استان خوزستان از سوی آیت الله موسوی جزایری و همچنین کارکنان مدیریت حوزه ،تقدیر به عمل آمد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha