شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جزایری

نماینده ولی فقیه در خوزستان، تصریح کرد: استکبار جهانی برای منحرف کردن یک جوان ایرانی میلیاردها دلار هزینه کرده و همچنان نیز در حال هزینه کردن است، که این مسأله نشان دهنده با ارزش بودن نسل جوان جامعه اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه خوزستان، به تهاجم گسترده غرب علیه جوانان این مرز و بوم اشاره کرد و اظهار داشت: امروز ماهواره ها و شبکه های اینترنتی بلای جان مردم و بزرگترین دردسر برای ما هستند.

امام جمعه اهواز، با اشاره به هزینه هنگفت غرب در راستای ترویج فساد و فحشاء در میان مردم، گفت: استکبار جهانی برای منحرف کردن یک جوان ایرانی میلیاردها دلار هزینه کرده و همچنان نیز در حال هزینه کردن است، که این مسأله نشان دهنده با ارزش بودن نسل جوان جامعه اسلامی ایران است؛ از این رو شما مدیران مدارس علمیه خوزستان وظیفه دارید با همه توان در راستای نشر معارف اهل بیت(ع) و خنثی سازی دسیسه های دشمن گام بردارید تا انشاءالله شاهد جامعه ای با نشاط و پویا باشیم.

عمل به وظیفه شرعی بهترین روش برای مقابله با تهاجم فرهنگی

رییس شورای استانی حوزه علمیه خوزستان، با تأکید بر این که اگر تک تک ما به وظیفه شرعی خود عمل کنیم؛ دشمن راه به جایی نخواهد بود، خاطرنشان ساخت: خداوند متعال در آیه هفت سوره محمد بیان می کند که «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» و این بدان معناست که اگر در راه خود استوار و ثابت قدم باشید، خداوند متعال شما را پیروز می گرداند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این که ترویج معارف و مکتب اهل بیت(ع) در راستای مقابله با تهاجم نرم و فکری دشمن، از نفس کشیدن برای ما مهم تر است، اظهار داشت: باید همه نخبگان و روحانیون حوزه و مدارس علمیه در این راستا تلاش کنند.

سرباز جان برکف و مخلص برای امام زمان (عج)باشیم

امام جمعه اهواز، گفت: به یقین همه اقدامات صورت گرفته در سطح استان و این هجمه ای که علیه اقدامات دشمن شکل گرفت به واسطه عنایات حضرت بقیه الله اعظم(عج) بوده است.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان سخنان خود، با بیان این که اگر می خواهیم در ادامه مسیر شاهد عنایات آقا امام زمان(عج) باشیم، باید به عنوان سرباز خوب و وفا داری در رکاب ایشان عمل کنیم، اظهار داشت: عنایات حضرت ولیعصر(عج) مشروط به رویکرد و عملکرد ما در مواجه با اقدامات دشمن است، به طوری که اگر در مقابل دشمن با قدرت ایستادگی کرده و اجازه نفوذ او به قلب و مرزهای فکری مردم را ندادیم، امام زمان هم ما را تا آخر همراهی خواهد نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha