چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت‌الله مقتدایی

اعضای شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان پيش از ظهرامروز با آیت الله مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه در اصفهان دیدار کردند.

آیت‌الله مقتدایی: دراین دیداربابیان اینکه حوزه های علمیه، وابسته به حضرت صاحب الامر(عج) بوده و خدمت به حوزه ها خدمت مستقیم به حضرت بقیة الله است گفت: تشکیل مراکز مدیریت در استان ها درجهت تقویت حوزه های علمیه دراستان کار بسیار مبارک و خوبی بود که انجام شد واکنون مراکز مدیریت در استان ها برابرابلاغیه ها، کارها را در پیگیری کرده و به پیش می برند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیّه در بخش دیگری ازسخنان خود ضمن بیان لزوم همکاری صد در صد حوزه ها با مراکز خدمات و دفاتر تبلیغات اسلامی دراستان ها افزود: درصدد توافق نامه همکاری در این راستا هستیم.

آیت الله مقتدایی با اشاره به درخواست اعضای شورای معاونین مرکز مدیریت اصفهان مبنی بر سفر اعضای شورای عالی حوزه به استان خاطرنشان ساخت: این درخواست پیگیری می شود تا مباحث مطروحه در آنجا مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.

گفتنی است در این دیدار ابتدا هر یک ازاعضای شورای معاونین گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت های انجام شده را به استحضار آیت الله مقتدایی رسانده و آمادگی خود را جهت همکاری با شورای عالی حوزه اعلام نمودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha