جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ملکی گلستان

مدیر حوزه علمیه استان گلستان با گرامیداشت هفته دولت، حفظ ارزش های اسلامی را از وظایف اصلی دولتمردان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزای حوزه از گرگان، مدیر حوزه علمیه استان گلستان امروز در دومین جلسه شورای اداری این حوزه ، ضمن تبریک روز بزرگداشت ابوعلی سینا به شرح اوصاف آن عالم روحانی پرداخت و گفت: این دانشمند مسلمان ، هرگاه درباره مسئله‌اى دچار شک و تردید می‌شد، وضو می‌گرفت و متوجه مسجد جامع شهر می‌گردید و با خضوع و خشوع دو رکعت نماز می‌خواند و مشغول دعا و استغاثه می‌شد، تا این‌که شک و شبهه‌اش برطرف می‌گردید و افکارى جدید و مختلف براى او به وجود می‌آمد.

وی در ادامه  هفته دولت را مدنظر قرار داد با تاکید بر ادامه راه شهدای اسلام، تاکید کرد: امروز همه ما مخصوصا دولتمردان باید به فرهنگ ایثار و شهادت توجه داشته باشیم،؛ خواست حوزه های علمیه از دولتمردان این است که تمام توجه اشان به حفظ ارزش‌های اسلامی باشد.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: «شناسایی چهره دو شهید باهنر و رجایی و همه چهره‌های منور این تاریخ خون بار، راه ما را نسبت به آینده روشن می‌کند، تصریح کرد: کلام رهبر کاملا روشن است و ما باید با شناخت بیشتر از این دو عزیز و درس گرفتن از زندگی آنها مسیر اسلام را به جلو هدایت کنیم.

وی در ادامه بر لزوم جدیت در انجام امورات محوله تاکید کرد و گفت: حوزه علمیه از طرح های کارا و پیشنهادهای سازنده استقبال می‌کند و آمادگی انجام طرح‌های مورد قبول را دارد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه هرکدام از معاونان، گزارشی از عملکرد فعالیت‌های ماه اخیر معاونت خود را ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha