جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رحیمیان جمکران

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر جذب حداکثری برای حضور افراد در پایگاه مهدویت، گفت: باید با برخورد جاذبه‌ای افراد را به مهدویت جذب کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن رحیمیان، در جلسه شورای فرهنگی مسجد مقدس جمکران، گفت: این مسجد باید پایگاه مهدویت و موعود منتظران امام عصر(عج) باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره مسجد مقدس جمکران، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بر پایگاه عظیم تشیع بودن مسجد جمکران تأکید کردند. از سخنان ایشان می‌توان دو گونه برداشت کرد، نخست این‌‌که این مسجد باید محل نشر فرهنگ تشیع در سراسر دنیا باشد؛ دوم آن ‌که این مکان مقدس محل تجمع و میعادگاه شیعیان باشد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تأکید بر لزوم جذب حداکثری برای حضور افراد در پایگاه مهدویت، گفت: این مکان مقدس باید برخورد جاذبه‌ای داشته و بتواند افراد را به خود جذب کند؛ بنابراین دختر و پسری که به مسجد مقدس جمکران می‌آیند باید متحول شده و جذب آن شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در ادامه، با تقدیر از فعالیت‌های شورای فرهنگی مسجد جمکران، خاطرنشان کرد: در تدوین بیانیه مأموریت باید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های این مکان مقدس تأکید شود.

براساس اعلام روابط عمومی مسجد جمکران، وی تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که در آینده هفته‌ای بیش از یک میلیون  نفر در این مکان مقدس حضور پیدا کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha