جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صض

مراسم چهلمین روز درگذشت اسوه اخلاق و مفسر عالی‌قدر، آیت الله حاج شیخ حسین شب‌زنده‌دار جهرمی (ره)، با حضور مراجع عظام تقلید، در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم اربعین ارتحال آیت الله حاج شیخ حسین شب زنده دار جهرمی(ره)، پنجشنبه شب، با حضور آیات عظام صافی گلپایگانی، وحیدخراسانی، سبحانی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی، و حضرت آیت الله علوی گرگانی، در مسجد اعظم برگزار شد.

همچنین در این مراسم آیات حسینی بوشهری، امینی، غروی، استادی، بهشتی، مومن، علوی بروجردی، فضلاء، اساتید، طلاب، مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و ذکر مصیبت توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت حاج عباس حیدرزاده، آیت الله استادی به ایراد سخن پرداخت.

وی، تواضع و اخلاص را از مهم ترین سجایای اخلاقی آیت الله شب زنده دار عنوان کرد و گفت: ایشان در طول عمر خود همواره ساده زیست و بدون تکبر بود.

امام جمعه قم با بیان اینکه مردم از روحانیت عمل به دین را می خواهند، ابراز داشت: عمل و اخلاص روحانیت، مردم را در این هیاهوی رسانه ای که به دنبال سست کردن اعتقادات آن ها هستند، ایمن می کند.

انتهای پیام  33/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha