سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خبر گزاری حوزه

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت : احیا امر به معروف و نهی ازمنکر در صدا و سیمای ما میتواند نقش مطلوبی در جامعه داشته باشد .

آیت‌الله اسدالله ایمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه در شیراز اظهار کرد :با توجه به موقعیت صدا و سیما و رسانه ملی درسطح کشور ، اعم از رسانه ملی و رسانه های استانی و همچنین مخاطبان فراوانی که در مجموعه کشور در اختیارشان می باشد توسعه و حفظ ارزش ها یکی از مسائلی است که باید در دستور کار آنها قرار بگیرد .

امام جمعه شیراز بیان کرد : ما شاهد آن بودیم در مواردی که صدا و سیما برای فضا سازی ورود پیدا کرده ، خیلی زیبا مسئله را دنبال کرده و به نتیجه رسانیده و مشکل را حل و فصل کرده است  اگر معتقدیم عزم جدی که همان عزم ملی و جهادی برای توسعه امر به معروف و نهی از منکر و همگانی کردن و توجه دادن مسئولین به مسئولیتشان از طریق صدا و سیما و طی برنامه های پیش بینی شده و برنامه ریزی شده دنبال بشود نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد .

نماینده ولی فقیه در استان فارس اشاره کرد : راهکار ها برای فضا سازی توسط کارشناسان در صدا و سیما  وجود دارد بازخورد برنامه هایشان را نظاره میکنند و می بینند که چه برنامه ای عکس العمل مثبت داشته و چه برنامه ای عکس العمل متوسط و یا منفی و بر اساس آن ما میتوانیم کار بکنیم .

آیت الله اسدالله ایمانی اضافه کرد : شما موارد مشابه را مورد نظر قرار دهید یعنی موقعی که صدا و سیما میخواهد حضور مردم را در صحنه انتخابات پررنگ بکند به چه صورت گزارشات را تهیه و چگونه از امکانات خودش استفاده و چگونه فضا سازی می کند، البته اشارات و عنایات مقام معظم رهبری و مسئولین جای خود را دارد . اما اگر صدا  وسیما به آن توجه نمی کرد قطعا ما این حضور را نداشتیم .

 امام جمعه شیراز خاطر نشان کرد : به نظر می رسد اگر این قضیه در برنامه صدا و سیما قرار بگیرد   و آنچه در عرصه عفاف و حجاب مطرح می کنندخودشان نیز در سریال ها و برنامه های تلویزیونی    به این مساله اهتمام داشته باشند ازتاثیر شگرفی برخوردار خواهدبودو وقتی که فضای امربه معروف و نهی از منکر توسعه پیدا کرد معتقدم به نتیجه مطلوب خواهند رسید . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha