جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
باقر حسینی زابل

حوزه/ فضای مجازی فرصتی است که برای همه کشورها با همه ی باورها و آیین ها فراهم شده و ما باید با توجه به شرایط فعلی دنیا بتوانیم از این فرصتی که ایجاد شده استفاده کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ما نمی توانیم مانع گسترش فضای مجازی شویم ولی باید خود را برای مقابله با هجمه های سنگین فرهنگی و دینی آماده کنیم.

سید باقر حسینی در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر اهمیت شرایط فعلی دنیا و میزان فعالیتی که شبکه های مختلف اجتماعی دارند گفت: امروزه گردش مالی قابل توجهی در فضای مجازی وجود دارد و به همین دلیل برنامه  های گوناگونی در این فضا آماده و اجرا می شود ولی متاسفانه بیشتر جنبه تخریبی دارند.

نماینده زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بازی های مخربی ویژه کودکان در فضای مجازی طراحی و عرضه می شود و ما باید با این تحرکات مقابله به مثل کنیم.

سید باقر حسینی با اشاره به اینکه باید بپذ یریم جهان در فضای مجازی تعریف می شود گفت: با وجود افراد با استعداد و فعال حاضر در فضای مجازی، به علت گسترده بودن این محیط، باید خود را برای حضور در این فضا مجهز کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: جهت مقابله با هجمه های سنگینی که علیه کشورمان در شبکه های گوناگون خارجی اجرا می شود نباید این فضا را رها کنیم؛ بلکه باید از فرهنگ و اعتقاداتمان دفاع  کنیم و فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را صادر کنیم تا بتوانیم اهداف امام خمینی مبنی بر صدور انقلاب محقق شود

نماینده زابل افزود: مشکل بزرگ ایران اسلامی وجود مغرضانی است که اسلام و ایران را بد تعریف می کنند؛ پس اگر بتوانیم فرهنگمان را درست معرفی کنیم، قطعا خیلی از مشکلاتمان حل می شود.

وی اظهار داشت: فضای مجازی فرصتی است که برای همه کشورها با همه ی باورها و آیین ها فراهم شده و ما باید با توجه به شرایط فعلی دنیا بتوانیم از این فرصتی که ایجاد شده استفاده کنیم.

سید باقر حسینی در پایان با تاکید بر اینکه برای دفاع از آرمان هایمان باید به حرکت خود شتاب بخشیم گفت: به علت گسترش و سهولت دسترسی به فضای مجازی دیگر فیلتر کردن پاسخگو نیست بنابراین باید به کار فرهنگی بپردازیم و خودمان را برای آن روزها تجهیز کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha