پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دفاع مقدس

حوزه/مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه ‌های ویژه این هفته در مدارس علمیه خواهران کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام سیدحسن حسینی‌پناه با اشاره به برنامه‌های مدارس علمیه خواهران به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: در این هفته، مدارس علمیه خواهران برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری نمایشگاه‌هایی از تصاویر، پوسترها، خاطرات، وصیت‌نامه‌ها و کتب مربوط به دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام اجرا کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از مدارس علمیه نیز در کنار نمایشگاه‌های ویژه هفته دفاع مقدس، فیلم‌های کوتاه و مستند تهیه شده از روزهای نبرد را به نمایش گذاشتند.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران از حضور طلاب در گلزار شهدا در برنامه میهمانی لاله‌ها به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های واحدهای علمی تربیتی حوزوی در هفته دفاع مقدس یاد کرد و ادامه داد: در این برنامه طلاب و کادر مدارس علمیه ضمن حضور در گلزارهای شهدا، قبور شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

وی با اشاره به لزوم تجلیل از مادران و همسران شهدای جنگ تحمیلی یادآور شد: در هفته دفاع مقدس، طلاب و مسئولان مدارس علمیه خواهران به دیدار خانواده معظم شهدا و ایثارگران رفته و از آنها تجلیل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌پناه با اشاره به حضور رزمندگان و ایثارگران سال‌های دفاع مقدس در مدارس علمیه خواهران و یادآوری خاطرات آن دوران، افزود: طرح مباحث سیاسی دفاع مقدس و مسائل فرهنگی از قبیل نقش زنان در دفاع مقدس، دنباله‌روی زنان امروز در حفظ اهداف شهدا و راه‌های حفظ و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده از جمله برنامه‌های دیگر مدارس علمیه خواهران در هفته دفاع مقدس بوده است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی حوزه‌خواهران، وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در میان طلاب و خانواده آنان در این ایام، مسابقه خاطره‌نویسی، متن ادبی و شعر را از جمله این برنامه‌ها دانست.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ارتباط وسیع مدارس علمیه خواهران با عموم بانوان در شهرهای مختلف، خاطرنشان کرد: اجرای بسیاری از برنامه‌های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم همراه بوده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha