پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌آلاسلام والمسلمین رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: دشمنان با تمام توان رسانه ای و تبلیغاتی در تلاش هستند جای ارزش ها و ضد ارزش ها را عوض کنند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان امروز با هدف بازدید از ویژه برنامه های فرهنگی مرکز گل نرگس این مکان مقدس، با مربیان و فعالیت های آنها از نزدیک آشنا شد.

وی با  تشکر از تلاش مربیان به جهت انجام کار ارزشمند تربیتی گفت: فعالیت های تربیتی با کودکان به جهت تأثیرگذاری عمیق تر نسبت به سایر فعالیت های فرهنگی، می تواند اثر ماندگارتری داشته باشد.

تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: زیرساخت اعتقادی انسان ها در زمان کودکی شگل می گیرد، به همین جهت، خاطره خوبی که یک کودک از این فضا در ذهنش شکل می گیرد ممکن است مسیر حرکت او را در آینده شکل دهد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با اشاره به اهمیت امر تعلیم و تربیت گفت: هر تعلیم و تربیت خوبی که در اینجا انجام شود علاوه بر ارزش معمول هر کار فرهنگی، به لحاظ آنکه نقش پایداری می تواند در آینده کودک داشته باشد، از ارزش مضاعف برخوردار است.

وی نحوه برخورد با کودکان را مهم ارزیابی کرد و افزود: شیوه برخورد و هر قالب فعالیتی که برای کودکان طراحی می شود می تواند آنقدر جذاب باشد که ایشان را به دین علاقه مند و یا از دین متنفر سازد.

تولیت مسجد مقدس جمکران در ادامه عنوان کرد: دشمنان با تمام توان رسانه ای و تبلیغاتی در تلاش هستند جای ارزش ها و ضد ارزش ها را عوض کنند، اما کار زیر بنایی شما در این مرکز باید آن باشد که ارزش و ضد ارزش را برای کودکان به صورت صحیح تعلیم دهید در وجودشان تثبیت کنید.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در پایان اظهار داشت: خواهران در بسیاری از زمنیه ها از لحاظ جدیت، ایمان و اخلاص در عمل پیشتاز بوده اند که ما در مرکز فرهنگی هنری گل نرگس نیز شاهد تلاش این عزیزان هستیم و برای ایشان از خداوند متعال پاداشی شایسته مسئلت داریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha