پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید مطهری

در پنجمین دوره «طرح مطالعاتی آیت الله شهید مطهری» 50طلبه مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) حضوردارند.

حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، مدیرمدرسه علمیه مهدی موعود(عج)  با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: این طرح از سال 88 آغاز شد و امسال پنجمین دوره آن می باشدو 50 طلبه در طرح امسال با امتیازاتی متفاوتر از طرح های گذشته  شرکت کرده اند.

وی دستیابی به اندیشه های ناب اسلامی، گسترش فرهنگ مطالعه مفید در عرصه رسالت های دینی، پرورش وتربیت نیروی های فکری در راستای نیازمندی های جامعه، تحقق آرمانهای استاد شهید مطهری، تعمیق مطالعات و سطح فکری و ... را از جمله اهداف طرح مطالعاتی شهید آیت الله مطهری عنوان کرد.

حجت الاسلام محمودی با بیان این که طرح امسال نسبت به سالهای گذشته امتیازاتی دارد، برگزار شدن این طرح را به صورت شورایی که هئیت اجرائی آن بدست ممتازین طرح های سابق است،را  از جمله امتیازات این طرح عنوان کرد.

مدیر مدرسه مهدی موعود(عج)، اداره و برگزاری طرح، معرفی کتاب، برگزاری امتحانات، انتخاب محتوای کتاب برای پایه های مختلف، بیان و توضیح محتوای انتخاب شده و ... از وظائف هئیت اجرای ممتازین برشمرد .

وی در پایان، شرکت در همایش های علمی، معرفی برگزیدگان برتر به جشنواره های چون علامه حلی را از مزایای طرح مطالعاتی شهید آیت الله مطهری عنوان کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha