پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نور

حوزه/ تفاهم نامه همکاری سه جانبه مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، شرکت همراه اول و سازمان تبلیغات اسلامی با حضور روسای این سه مرکز در حاشیه نمایشگاه الکامپ تهران به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، انعقاد تفاهم نامه های همکاری برای تهیه محتوای فرهنگی سیستم "موبایل باند پهن" بین شرکت همراه اول، سازمان تبلیغات و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به امضا رسید.

بر اساس این گزارش  در دومین روز از «ایران تلکام ۲۰۱۴»، رؤسای «سازمان تبلیغات اسلامی» و «مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی» و « همراه اول» با حضور در سالن همایش های این نمایشگاه این تفاهم نامه را امضا کردند.

این گزارش می افزاید: این تفاهم نامه به منظور تامین و ارائه خدمات و محتوای فرهنگی ویژه موبایل باند پهن ( نسل 3 و 4 تلفن همراه) می باشد که دو سازمان متعهد شدند در خصوص بستر سازی فرهنگی و تجهیز زیر ساخت ها در بهره برداری گام های موثری بردارند.

همچنین بر اساس این تفاهم نامه، مقرر شد کار گروه هایی تشکیل شود تا برای تحقق اهداف تفاهم نامه که تهیه و ارائه محتوای فرهنگی برای موبایل باند پهن است، همکاری دو طرفه ( مرکز نور و سازمان تبلیغات با شرکت همراه اول) صورت پذیرد.

در این مراسم "وحید صدوقی" مدیرعامل همراه اول با اشاره به تفاهم نامه همکاری گفت: تفاهم نامه تأمین و ارائه خدمات و محتوای باند پهن با هدف اشاعه فرهنگ اسلامی- ایرانی امضاء می شود.

وی افزود: همراه اول با جامعه گسترده ای از مشترکین که بالغ بر ۶۸ میلیون مشترک است وظیفه خود می داند که بستر لازم برای ترویج فرهنگ اسلامی را فراهم کند.

صدوقی گفت: بر اساس این تفاهم نامه، همراه اول محتوای تولید شده توسط مراکز فرهنگی- دینی را از طریق بستر تلفن همراه در اختیار مشترکین قرار خواهد داد. انتهای پیام    313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha