چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حسینی نژاد مجمع نمایندگان

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: فرصت بسیار خوبی در اختیار نمایندگان طلاب قرار گرفته تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های خوب این مجمع، نیازهای طلاب را را برطرف کنیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  والمسلمین حسینی نژاد چهارشنبه شب در اجلاسیه مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم  که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، ضمن تبریک دهه ولایت با بیان  روایت  اظهارداشت: امام صادق علیه‌السلام فرمودند: به خدا قسم اگر مردم فضیلت واقعی «روز غدیر» را می‌شناختند، فرشتگان روزی ده بار با آنان مصافحه می‌کردند و بخشش های خدابه کسی که آن روز را شناخته، قابل شمارش نیست.

وی در ادامه با بیان اهمیت جایگاه مجمع نمایندگان طلاب در مجموعه حوزه علمیه قم افزود: فرصت بسیار خوبی در اختیار نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم قرار گرفته تا بتوانیم از ظرفیت های خوب این مجمع، نیازهای طلاب را را برطرف کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: برای اولین بار مدیراجرایی توسط اعضای هیئت رئیسه معرفی و رای گیری به عمل آمد که حجت الاسلام عارفی با 24سال خدمت دلسوزانه در مجمع طلاب انتخاب شد.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی نژاد با بیان این که مجمع  تعامل خوبی با مدیران ارشد و شورای عالی دارد بیان داشت: عدم شناخت جایگاه اصلی مجمع نمایندگان طلاب بزرگترین مظلومیت این مجمع به شمار می رفت که با دیدار و تعامل با مدیران ارشد حوزه این مسئله برطرف شده، البته خلاهایی نیز وجود دارد که با هم فکری اعضا نمایندگان باید برطرف شود.

وی ارتباط نمایندگان طلاب؛ با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه و همچنین استانداران را خوب ارزیابی و بر گسترش روابط استفاده از ظرفیت های مجمع نمایندگان طلاب تاکید کرد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب گفت: نسبت به رای و اعتمادی که طلاب و فضلای حوزه انتخابیه داده اند امانت دار باشیم و در رسیدگی به مشکلات طلاب تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد در بخش دیگری از  سخنان خود  با اشاره به وظایف کمیسیون های مجمع خاطرنشان کرد:پیشنهاد راه اندازی  صندوق های قرض الحسنه طلاب،  تصمیم گیری های کلان برای  تعامل حوزه های علمیه با دانشگاه ها ، تحقیق و بررسی و آسیب های نظام حوزه و  طرح مشاوره درسی حوزه ، جمع آوری پیشنهادات، بسیج  جنگ نرم با جریان های نرم و تبیین  وظایف، از جمله فعالیت های کمیسیون ها می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: مجمع از پشتیبانی های قوی برخوردار است؛ که نباید دست کم گرفته شود ، منشور امام(ره) اساس نامه زندگی ما است و مقام معظم رهبری نیز خیلی خوب به این مقوله  توجه دارند.

انتهای پیام 16/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha