سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جزایری خوزستان

حوزه / در نشست خبری نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اصحاب رسانه، بر لزوم توجه مسئولان فرهنگی و خبرنگاران بر شبهه زدایی افکار عمومی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در نشست خبری آیت الله موسوی جزایری که عصر امروز با سخنان همایون قنواتی، مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان آغاز شد، تبیین موضوعات فرهنگی، مذهبی و همچنین برگزاری باشکوه جشن های عید سعید غدیر خم مورد تاکید قرار گرفت.

قنواتی با بیان این که استان خوزستان یکی از برترین استان های کشور در حوزه مطبوعات است، اظهار داشت: خوشبختانه خوزستان شیعی همواره یکی از استان هایی بوده که در آن احزاب و گروه های رسانه ای به راحتی فعالیت های خود را داشته و در چارچوب سیاست‌های نظام اسلامی ایران در حوزه فرهنگ کار و تلاش کرده اند.

مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان با اشاره به وظایف مطبوعات در عرصه عمومی جامعه، گفت: مطبوعات و خبرگزاری ها، علاوه بر وظیفه خبر رسانی، پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان می باشند و می بایست در جهت گسترش و تعمیق فرهنگ در جامعه و همچنین شبهه زدایی افکار عمومی تلاش کنند تا انشاءالله شاهد جامعه ای پویا و فعال و به روز باشیم.

همچنین خبرنگاران در بخش دیگری از این نشست به بیان سئوالات و نظرات خود در خصوص مشکلات و مسایل استان پرداختند که پس از آن، آیت الله موسوی جزایری ضمن ارایه مطالب و سخنان خود، به سئوالات آنها پاسخ داد.

دربخش پایانی این نشست، آیت الله موسوی جزایری، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، با اشاره به لزوم برگزاری مراسم های عید سعید غدیر، اظهار داشت: علت این که عیدغدیر «عیدالله اکبر» بوده و از همه اعیاد حتی بعثت پیامبر(ص) بالاتر است، تنها «اکملت لکم دینکم» و تکمیل دین مبین اسلام است؛ از این رو مؤمنین و مؤمنات باید در این روز به برگزاری مجالس و محافل شادی و سرور پرداخته و قدر این نعمت بزرگ یعنی ولایت را بدانند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha