پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جزایری

نماینده ولی فقیه درخوزستان، از روند اجرای طرح ضیافت علوی در اهواز بازدید کرد و خواستار گسترش این گونه فعالیت ها در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طرح بزرگ ضیافت علوی، یکی از برنامه های موفق در سطح استان است که از سوی جمعی از طلاب و جوانان اهوازی راه اندازی شده است.

در این طرح بیش از چهارده هزار پرس غذا میان مردم و خانواده های مستمند توضیع می شود، جوانانی از مدارس علمیه سطح اهواز و همچنین بسیجیان مسجد الغدیر اهواز همکاری دارند.

همچنین این طرح که هم اکنون برای دومین سال متوالی برگزار می شود، به الگویی برای دیگر مساجد و هیئات اهواز و سراسر استان تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش، آیت الله موسوی جزایری، که خود یکی از مشوقان جوانان اهوازی برای انجام فعالیت های خود جوش است، دیشب از روند اجرای این سنت حسنه بازدید کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، در این بازدید ضمن تشکر از بانیان و خیرین برنامه اطعام علوی، اظهار داشت: از خداوند منان آرزوی توفیق و مقبول اعمال شما را خوستارم و ان شاءالله زمینه ای شود برای انجام سایر فعالیت های خیرخواهانه در سطح استان شود.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر گسترش این گونه فعالیت ها، گفت: باید این چنین برنامه هایی سال به سال پر شورتر و برای همیشه در اهواز و سپس در سطح استان و کشور نیز اجرا و نهادینه شود.

گفتنی است در این ضیافت کریمانه بیش از یک تن گوشت و دویست کیسه برنج طبخ شد که از مجموع 14 هزار پرس، 4 هزار پرس میان مردم عادی و مابقی میان خانواده های مستمند و نیازمند توزیع می گردد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha