سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: با ایستادگی ملت ایران در برابر حرف ناحق، بی شک غربی ها آرزوی تحمیل حرف زور به ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان امروز در جمع گروهی از آزادگان جنگ تحمیلی با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه توبه گفت: آیات 111 و 112 سوره مبارکه توبه قاطع ترین و صریح ترین آیات قرآن در ارتباط با ایثارگران است که خداوند متعال در این آیات خود را خریدار جان مؤمنین معرفی کرده و در قبال آن بهشت را به ایشان عطا می کند.

تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: نکته ظریف آیه 111 سوره توبه آن است که این آیه تصریح دارد خدا بهشت را به مؤمنینی که از جان و مالشان می گذرد عطا می کند و ایشان صاحب بهشت می شوند، بنابراین می‏توانند شفیع دیگران شوند و آنها را در بهشت مهمان کنند.

وی افزود: بنا به حدیث پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) هر کس به هر میزان که در دنیا هادی بوده و افراد را هدایت کرده در قیامت نیز به همان میزان می تواند شفیع باشد و این وعده حقی است که خداوند متعال بر گردن خود قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در مسجد مقدس جمکران پیشرفت های ایران اسلامی را به برکت خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران دانست و گفت: هر چند مذاکره با کشورهای مستکبر و در رأس آنها آمریکا مطلوب ملت مسلمان ما نیست، اما این مذاکرات به اعتراف غربی ها بیانگر تبدیل شدن ایران به ابرقدرت جهانی و ایستادگی در برابر مستکبرین عالم است.

وی ادامه داد: ملت ایران با ایستادگی در برابر حرف ناحق مدعیان ابرقدرتی آنها را مجبور کرده قدم به قدم از خواسته هایشان عقب نشینی کنند و بی شک غربی ها آرزوی تحمیل حرف زور به ایران اسلامی را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان با اشاره به موضع گیری متناقض غربی ها اظهار داشت: آمریکا در برابر کشوری که عنوان اسلامی را یدک می کشد و به بمب اتم هم مسلح است هیچ مخالفتی نمی کند در حالی که در برابر حق مسلم و استفاده صلح آمیز ایران از انرژی هسته ای به شدت مقاومت و کارشکنی می کند.

وی افزود: بنا به فتوای مقام معظم رهبری ایران هیچ گاه سلاح اتمی را تولید و استفاده نخواهد کرد، اما تناقض رفتار غربی ها بیانگر دشمنی آنها با اسلام ناب محمدی(ص) است، اسلامی که در آینده نزدیک حاکم مطلق کل زمین خواهد شد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان آیات سوره فصلت گفت: دشمنان خدا با استکبار و بنا حق بر روی زمین ادعای ابرقدرتی می کنند در حالی که خداوند متعال به آنها می گوید، چشمانتان را بازکنید و ببینید آن خدایی که شما را آفریده از شما ابرقدرت تر و پشتیبان حق است و این پشتیبانی، رمز پیروزی های ایران اسلامی در برابر خواسته ها و اقدامات ظالمانه غربی ها بوده است.

 

وی در ادامه جنگ صدام علیه ایران را به عنوان جنگ جهانی سوم یاد کرد و افزود: در جنگ های جهانی اول و دوم مجموعه ای از کشورها با هم می جنگیدند، اما در هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی به تنهایی و در کمال تحریم و غربت در برابر تمام ابرقدرت های جهان ایستادگی کرد.

تولیت مسجد جمکران اظهار داشت: دشمن در جنگ تحمیلی به هیچ یک از اهدافش نرسید، اما در برابر آن، تمام دستاوردهای تکنولوژیک و نظامی و تبدیل شدن ایران به ابر قدرت جهانی به برکت دفاع مقدس بوده است؛ جمهوری اسلامی قدرتی است که به تنهایی در برابر تمام ابرقدرت ها ایستاده و در هیچ جبهه ای شکست نخورده و این به برکت ولایت فقیه و وحدت بین امام و امامت است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در پایان خطاب به ایثارگران گفت: شما وظیفه تان را در یاری دین خدا به خوبی انجام دادید و براساس آیه شریفه«إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ » خدا هم در جریان هشت سال دفاع مقدس به یاری شما آمد و سبب پیروزی های شما شد و صدام جنایتکار نیز به دست همپیمانان خودش در نهایت ذلت از بین رفت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha