جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رحیمیان

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: کسی که می گوید امام(ره) را قبول دارم، اما در رفتار و گفتارش ولایت و یا ولی فقیه را قبول ندارد دروغ می گوید، زیرا پیروی از امام با عدم پیروی از ولایت فقیه امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان دربازدید از مرکز موضوع شناسی احکام فقهی به ابتکار انجام شده در این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: این ابتکار و گام بلند موضوع شناسی، حرکتی است که به برکت نظام اسلامی و ولایت فقیه برداشته شده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: با توجه به آیه شریفه «الْيَوْمَ أَكْمَلْتُ لَكُمْ دِينَكُمْ وَأَتْمَمْتُ عَلَيْكُمْ نِعْمَتِي» امامت نقش کلیدی در تکمیل دین دارد و امروز به برکت ولایت و امتداد خط امامت در ولایت ولی فقیه، مراتب و مراحل مختلف نظام و جامعه اسلامی در تمام عرصه ها در حال اکمال و اتمام است و اهداف اسلام در جامعه، روز به روز محقق تر می شود.

وی با اشاره به پیشرفت های کشور، پس از انقلاب اسلامی عنوان کرد: هر نقطه عطف و پیشرفتی در این چند سال اخیر در زمینه های پزشکی، نظامی و علمی در کشور حاصل شده به برکت نگاه و توصیه های مستقیم مقام معظم رهبری بوده است.

تولیت مسجد جمکران افزود: به گفته فرماندهان نظامی در بین تمام رهبران و رؤسای جمهور دنیا، مقام معظم رهبری کارشناس ترین فرد در امور نظامی هستند، همچنین ایشان در زمنیه های هنری، ادبیات، رسانه و سایر موضوعات اجتماعی نیز آخرین و بهترین نظر را بیان می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان یادآور شد: خداوند متعال نعمت بسیار بزرگ رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را به عنوان ولی فقیه به ملت ما عطا کرد تا نگذارد نظام اسلامی به دست نااهلان و منافقین بیافتد.

نماینده ولی فقیه در مسجد مقدس جمکران با بیان آیه 40 سوره هود اظهار داشت: پیروزی ایران در جنگ نابرابر هشت ساله، پیروزی های حزب الله و حماس در مواجهه با اسرائیل و زمین گیر شدن آمریکا و مستکبرین عالم در عراق و سوریه نشان می دهد، گاهی امر خداوند متعال از ناحیه ای محقق می شود که هیچ کس تصورش را هم نمی کرد.

پنج هزار کشته و بیست و پنج هزار زخمی آمریکا در جنگ عراق

وی ادامه داد: آمریکا در عراق بیش از پنج هزار کشته و بیست و پنج هزار زخمی داده است و بیش از سی میلیارد دلار هزینه کرد، اما نتیجه تمام این هزینه ها آن شد که دشمن خونی ایران نابود و همپیمانان ایران در عراق حاکم شدند.

تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: به اعتراف غربی ها ایران امروز به ابر قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده و هیچ مسئله ای در جهان بدون مشارکت ایران قابل حل نیست و ایران به تنهایی در برابر تمام مستکبرین عالم ایستاده و در تمام جنگ ها و نبردها پیروز شده که این معجزه به برکت ولایت و امامت حادث شده است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان در ادامه در تبیین معیار حق گفت: پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) خطاب به امیرالمومنین(علیه السلام) می فرمایند: «لا يُحِبُّكَ إِلا مُؤْمِنٌ، وَلا يُبْغِضُكَ إِلا مُنَافِقٌ» بنابراین معیار حق و باطل حب و بغض حضرت علی(علیه السلام) است.

وی افزود: امروز هم شاخص، پیروی از ولایت فقیه است؛ بنابراین کسی که می گوید امام(ره) را قبول دارم، اما در رفتار و گفتارش ولایت و یا ولی فقیه را قبول ندارد دروغ می گوید، زیرا پیروی از امام با عدم پیروی از ولایت فقیه امکان پذیر نیست و این تناقض نشانه نفاق است.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در پایان گفت: شرایط 25 سال گذشه از 10 سال اول انقلاب صدها برابر سخت تر و دشمنی ها بیشتر بوده است اما به لطف خدا رهبر انقلاب، راه امام(ره) را تبیین و تکمیل کرده و ما به جهت بهره مندی از این نعمت بزرگ خداوند متعال را شاکریم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha