جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماز جمعه

حوزه/ رئیس ستاد نماز جمعه استان قم گفت: از مهم ترین دست آوردهای انقلاب، اقامه باشکوه نماز جمعه در سراسر کشور است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام حیدری، در آیین تودیع و معارفه رئیس ستاد نماز جمعه قم که در سالن محراب حرم حضرت فاطمه  معصومه سلام الله علیها برگزار شد، اظهارداشت: از مهم ترین دست آوردهای انقلاب، اقامه باشکوه نماز جمعه در سراسر کشور است.

رئیس ستاد نماز جمعه قم ایمان و وحدت و رهبری را رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی دانست  گفت: ایمان، وحدت و رهبری در نماز جمعه وجود دارد. کسی که دراین سنگر به ایراد خطبه می پردازد، از سوی مقام ولایت فقیه انتخاب شده است.

وی با بیان این که از همه اقشار جامعه در صفوف نماز جمعه قرار می گیرد و به شخصی واحد اقتدا می کنند، گفت: این حضور، نشان دهنده این است که نماز جمعه، نماز وحدت است. از این رو برای حفاظت و پاسداری از انقلاب، بهترین سنگر، سنگر نماز جمعه می باشد.

رئیس ستاد نماز جمعه استان قم نماز جمعه را شبکه امامت و ولایت معرفی کرد و گفت: این شبکه در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) مهم ترین نقش را در پیشبرد اهداف انقلاب ایفا خواهد کرد.

حجت الاسلام حیدری حضور در شهر مقدس قم با حضور حرم  بانوی کرامت که متعلق به جهانیان است و مراجع تقلید و حوزه های علمیه فرصتی خطیر و مغتنم در پیش روی نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: در هر استان و شهرستان، سیاست های کلی ابلاغی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با مشورت و نظارت امام جمعه استان در حال اجراست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha