جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 338414
۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹
حجت الاسلام محمودی - مدرسه مهدی موعود(عج)

حوزه/ مدیر مدرسه مهدی موعود (عج) گفت: این مدرسه علمیه در حال حاضر دارای 160طلبه در حال تحصیل دارد که 110 نفر به صورت شبانه روزی در این مدرسه به تحصیل وتهذیب مشغول هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عبدالرضا محمودی، مدیر مدرسه علمیه مهدی موعود(ع) در نشست  مدیر حوزه علمیه استان قم با اساتید و مدیران این مدرسه گفت: مدرسه مهدی موعود (ع) دارای 160طلبه می باشد و از این تعداد، 110 نفر به صورت شبانه روزی در این مدرسه به تحصیل وتهذیب مشغول می باشند.

وی با بیان اینکه50  نفر از این طلاب متاهل هستند، افزود: این مدرسه با امکاناتی محدودی که دارد، در حقیقت گنجایش این مقدار طلبه را ندارد و لازم است مسئولین  فکری برای این موضوع  داشته باشندتا بهتر به طلاب خدمت کرد.

وی جلسه مستمر مدیر با اساتید و طلاب درسطوح مختلف تحصیلی، جلسه اساتید مدرسه با طلاب، تشکیل کمیته اساتید در موضوعات ادبیات،  اصول و فقه، تشکیل شورای طلاب در ارتباط با مدیر و مدرسه، برقرارکردن درس اخلاق، اجرایی کردن طرح مطالعاتی استاد شهید مطهری ودعوت از اساتید جهت مشاوره تحصیلی را از جمله اقدامات این مدرسه عنوان کرد.

مدیرمدرسه علمیه مهدی موعود (ع) در پایان خاطر نشان ساخت: اساتید و طلاب این مدرسه تمام  تلاششان  این است که از مباحث که مانع پیشرفت تحصیلی و اعتقادی می شود دوری کنند و با فکری راحت و بدون هر گونه حاشیه ای به امور تحصیلی و پرورش روح خود بپردازند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha