شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شبستری

حوزه/ عربستان مستقیم با فرقه های انحرافی به ظاهر اسلامی مستقیم در ارتباط است. آنها خرافات و قمه زنی را رواج می دهند و از انگلیس و صهیونیست ها بودجه می گیرند تا از راه ترویج غلو بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امروز سه شنبه، در گردهمایی مبلغین ماه محرم، در مسجد جامع تبریز، تصریح کرد: محرم بهترین فرصت برای تبلیغ مرام حسینی است و در این ماه تنها عزاداری، هدف نیست، بلکه مقدمه ای برای رسیدن به آرمان های امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) است.

*محرم تنها به عزاداری محدود نشود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: ماه محرم نباید تنها به عزاداری محدود شود، بلکه باید برای رسیدن به اهداف عالی مرام حسینی تلاش کرد.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره برخی از مسائل روز، ابراز داشت: تکفیری ها همان خوارج دوران حضرت علی(ع) هستند. لبه تیز حملات داعش، امروز متوجه شیعیان امیرالمومنین(ع) است که مصیبت بزرگی برای عالم اسلام شده است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: با تلاش دولت سوریه و عراق و حمایت های دولت جمهوری اسلامی ایران، حرکات داعشی ها تا حدی متوقف شده، اما جریان آنها ریشه دار است، هدف داعش از بین بردن، شیعه است.

آیت الله مجتهد شبستری همچنین نسبت به تبلیغ فرقه های انحرافی به نام اسلام هشدار داد و اظهار داشت: عربستان سعودی مستقیم با این فرقه ها در ارتباط است. آنها خرافات و قمه زنی را رواج می دهند و از انگلیس و صهیونیست ها بودجه می گیرند تا بین شیعه و سنی از راه غلو اختلاف بیندازند.

*ترویج قمه زنی در ماهواره ها

امام جمعه تبریز افزود: بیش از 17 شبکه ماهواره ای مسایل خرافی و قمه زنی را در  جامعه ترویج می کنند، البته تعدادی از این شبکه ها که در داخل کشور فعالیت می کردند، کشف شدند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha