پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ابراهیمی

حوزه/ معاون شهرستان ها حوزه های علمیه خواهران کشور، تولد داعش را واکنش به محبوبیت اسلام در دنیا دانست و گفت: استکبار جهانی برای تخریب چهره اسلام از داعش استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین رسول ابراهیمیان، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، اظهار داشت: تامل و تورق در صحیفه نور امام خمینی(ره) که شامل مجموعه بیانات و سخنرانی های ایشان است نشان دهنده توکل و توسل معمار کبیر انقلاب به آیات و کلام الهی است.

وی با اشاره به بیانات امام راحل در رابطه با نقش زنان در جامعه اسلامی، افزود:  توجه به جایگاه بانوان به عنوان قشر تاثیر گذار در کانون خانواده و جامعه، در حوزه های علمیه مورد توجه است. امام خمینی(ره) در این باره می فرمایند «نقش زن در جامعه بالاتر از نقش مرد است برای اینکه بانوان علاوه بر اینکه یک قشر فعال در همه زمینه ها هستند در تربیت و پرورش افراد هم نقش اساسی ایفا می کنند».

وی با اشاره به نفوذ انقلاب اسلامی در سطح جهان، خاطرنشان کرد: امام راحل در بدو انقلاب فرمودند «ما انقلابمان را صادر خواهیم کرد». امروز شاهد انتقال پیام ها و ارزش های انقلاب اسلامی در دنیا هستیم.

معاون شهرستان ها حوزه های علمیه خواهران کشور همچنین الگوی زن مسلمان و وارسته را قابل تبلیغ در سطح دنیا دانست و ابراز داشت: اسلام خواهی در سراسر اروپا و آمریکا رواج یافته و ارائه شاخصه های زن مسلمان، انقلاب عظیمی در سطح جهان بوجود می آورد.

وی تصریح کرد: دین مبین اسلام منبع عظیم و کاملی از الگوها و ظرفیت های فراوان در زمینه ایجاد تحول و ارائه اسوه های برگزیده به جهانیان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمیان، تولد داعش را واکنش به محبوبیت اسلام در دنیا دانست و گفت: استکبار جهانی برای تخریب چهره اسلام از داعش استفاده می کند.

معاون شهرستان ها حوزه های علمیه خواهران کشور،حوزه آذربایجان غربی را دارای ظرفیت های شاخص و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ایجاد بسترهای آموزشی و آماده ساختن طلاب برای ورود به سطوح تحصیلی سطح 3 و 4 از جمله اولویت های آموزشی در این استان است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha