پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
1

«حوزه»/ سایت جدید مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی انوار طاها با حضور مدیرحوزه های علمیه وجمعی از علما، اساتید و طلاب رونمایی شد.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این  مراسم به  ضرورت پاسخ به شبهات دینی و عقیدتی جامعه به خصوص قشر جوان اشاره کرد و اظهار داشت: فلسفه راه اندازی مرکز پاسخگویی، ایجاد یک فضای سالم و اطمینان بخش برای کسانی است که می‏خواهند در رابطه با مسائل دینی و مذهبی در عرصه هایی چون احکام، اعتقادات، مشاوره، مباحث تفسیری و قرآنی و ... به تحقیق و پژوهش بپردازند.

وی با بیان این مطلب که این مرکز از ابتدای تأسیس تاکنون روند رو به رشدی داشته است، ابراز داشت: از جمله فعالیت هایی که در مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی انوار طاها صورت می پذیرد، پاسخ به سؤالات بر اساس منابع و مآخذ اصلی و اطمینان بخش بوده تا قابل مراجعه و پیگیری باشد.

مدیر حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: سعی و تلاش ما بر این است که پاسخ ها در سریع ترین زمان به دست مراجعه کنندگان برسد؛ لذا ظرفیتهایی در سایت جدید وجود دارد که اکثر ویژگی‏های سایت‏های مشابه را دارا بوده و در عین حال، پویایی، زنده بودن و بالنده بودن را از نظر طراحی دارا می باشد.

امام جمعه قم، با اشاره به این که برخی ویژگی‏ها و قابلیت‏ها به این سایت افزوده شده است، تصریح کرد: به نظر میرسد که رونمایی از سایت جدید، گام دیگری برای ایجاد جاذبه بیشتر جهت بهرمندی افراد و مخاطبین از سراسر کشور و رفع ابهام در عرصه مسائل دینی باشد.

عضو خبرگان رهبری در پایان ضمن قدردانی از مدیر، مشاورین و متخصصین مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی انوار طاها، بیان داشت: این اطمینان را خواهیم داد که در آینده سرویسهای بهتری به مراجعه کنندگان عزیز ارائه شود.

خاطرنشان می شود:در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام یگانه مدیر مرکز پاسخگویی انوار طاها گزارشی از بخش‌های گوناگون سایت ارائه داد.

آشنایی با سایت انوار طاها

گفتنی است؛ مركز پاسخگويي به سوالات ديني انوار طاها تحت اشراف آيت الله حسيني بوشهري در تیرماه 1390مصادف با مبعث نبي اكرم اسلام (ص) راه اندازي گرديده است.این مرکز با استفاده از ظرفيت برخي از اساتيد و فضلاي حوزه علميه قم و با تشكيل كارگروه هاي علمي و تخصصي نسبت به پاسخگويي به سوالات و شبهات مي پردازد.

لازم به ذکر است، سایت جدید مرکز پاسخگویی انوار طاها متشکل از 7 سایت تخصصی بوده که هر سایت متعلق به یک موضوع و دارای امکانات و ویژه گی های اختصاصی می باشد.

بانک پرسش و پاسخ و دسترسی آسان به مطالب، موضوعات تخصصی، انتخاب مطلب بر اساس مرجع تقلید، استفتائات اختصاصی مراجع، کتابخانه تخصصی، ارائه مقالات تخصصی، پاسخگویی آنلاین، بانک سوالات پیامکی، جستجوی پیشرفته سایت و کتابخانه، معرفی مراکز مفید، اخبار و تازه ها، ارتباط با کارشناسان، تقویم مناسبتی، حدیث روزانه، نمایش مطالب پر بازدید و جدید و ... از دیگر امکانات و خصوصیات این سایت است.

علاقه مندان می توانند سؤالات دینی خود را از طریق آدرس اینترنتی www.anvartaha.ir، سامانه پیام کوتاه به شماره: 30001939 و یا از طریق ارتباط آنلاین با کارشناسان به وسیله وب چت سایت مطرح نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha