جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 339122
۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹
تصاویر اقامه نماز عید سعید قربان در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ مراسم این هفته مسجد مقدس جمکران از سوی معاونت فرهنگی این مکان مقدس اعلام شد.

به گزارش خبر گزاری حوزه به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، بر اساس برنامه اعلام شده معاونت فرهنگی، برنامه گفت‌و‌گو محور «سلام زائر» روز سه شنبه از ساعت 18:15با حضور کارشناس مهدویت حجت الاسلام سید محمد محمدی و با موضوع احکام عزاداری برگزار می‌ شود. پس از آن و از ساعت 19 آقای سید جواد میرجعفری زیارت عاشورا را قرائت می‏کند.

مراسم قرائت دعای توسل نیز از ساعت 20 با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مؤمنی آغاز می‌شود. پس از آن و در ساعت 21 نیز دعای توسل توسط آقای سید علی حسینی‏نژاد قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای کمیل این هفته بعد از نماز جماعت عشا با قرائت زیارت وارث آغاز می شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام فرحزاد خواهد بود و دعای پر فیض کمیل نیز توسط آقای حسن شالبافان قرائت می شود.

مراسم قرائت دعای ندبه در روز جمعه و از ساعت شش صبح با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود. پس از آن و در ساعت 6:20 حجت الاسلام گنجی سخنرانی خواهد کرد و در ساعت 7 صبح آقای حسین مالکی‏نژاد دعای ندبه را قرائت می کند.

گفتنی است مراسم قرائت دعای سمات، در روز جمعه از ساعت 16 با قرائت زیارت آل یاسین آغاز می‏شود. از ساعت 16:30 حجت الاسلام شهیدی سخنرانی خواهد کرد و دعای پرفیض سمات توسط ایشان قرائت می‏شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha