چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام حسینی اراکی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری تجمع 12 هزار نفری بانوان "رهروان زینبی" با سخنرانی نماینده ولی فقیه در همدان، 15 آبان ماه در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدباقر حسینی اراکی، امروز در نشست خبری، با اعلام این خبر،  "لبیک یا زینب" را شعار همایش و تجمع بزرگ بانوان کرمانشاهی عنوان کرد و گفت: در تجمع شهر کرمانشاه ۱۰ هزار نفر از بانوان از اقشار مختلف اعم از بسیجی، حوزوی و... حضور خواهند داشت.

وی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پنجم آبان ماه که مصادف با دومین روز از محرم بود، اقدام به برگزاری تجمع بزرگ سوگواران حسینی با شعار"لبیک یا حسین" کرد برگزاری  تجمع رهروان زینبی نیز در امتداد آن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: این تجمع در سرپل ذهاب در بقعه امامزاده احمدبن اسحاق، در سنقر در امامزاده احمد، در کرمانشاه در حسینیه ثارالله سپاه و در شهرستان کنگاور تجمعی را در مسجد جامع کاین شهر خواهیم داشت.

وی از حضور گروه‌های ترویج امر به معروف و نهی از منکر در این تجمعات خبرداد و گفت: خیمه‌های معرفت نیز در این اماکن و بقاع متبرکه با غرفه‌های  کودک، "همه واقف باشیم" و پاسخ به شبهات دینی و مشاوره وقف مستقر هستند

حجت الاسلام حسینی اراکی  خاطرنشان کرد: در دهه اول محرم امسال ۱۵ تا ۲۰ هزار عزادار حسینی از محل اجرای نیات واقفین و خیرات مردم اطعام شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه یادآور شد: تجمع بزرگ رهروان زینبی(ویژه بانوان) در ۱۲ محرم (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و حجت الاسلام والمسلمین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در همدان، این مراسم به ایراد سخن خواهد پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha