شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام حسین

حوزه/ سخنران و خطیب حوزوی گفت: اسیدپاشان همان کار داعشی ها را می کنند، چرا که هر دو به دنبال خدشه وارد کردن به چهره اسلام در دنیا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین قائمی، امروز طی سخنانی در مراسم عزاداری سومین روز شهادت امام حسین (ع) و سالروز شهادت زین العابدین(ع) که با حضور هیئت عزاداری نیروهای مسلح استان قم در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، با اشاره به این که هدف قیام امام حسین(ع) احیای فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر بوده است، گفت: شهدای کربلا همگی تربیت شده نهضت امر به معروف سیدالشهدا(ع) هستند و لذا می بینیم که برای این هدف مقدس و والا از بذل جان و مال و آبرو دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به این که به تعبیر مقام معظم رهبری، فتنه خط قرمز ماست، افزود: برخی مساله توبه جناب حر را با اصحاب فتنه قیاس می کنند و حال آن که متاسفانه فتنه گران هنوز هم بر حرف باطل خود اصرار دارند و اصلاً توبه ای نکرده اند.

این خطیب و سخنران حوزوی همچنین با بیان این که بصیرت و معرفت عمیق و ولایت مداری، شاخصه و نشانه بارز یاران عاشورایی حضرت سیدالشهدا(ع) از جمله ابوالفضل العباس(ع) است، ابراز داشت: ما امروز در برابر حفظ دین خدا و نیز احیای امر به معروف ، وظیفه و رسالت سنگینی برعهده داریم چرا که با ترک این فریضه ، اشرار بر جامعه مسلط شده و دیگر فرایض الهی اقامه نمی گردد.

وی همچنین به ماجرای مشکوک اسیدپاشی در اصفهان اشاره و تصریح کرد: در این قضیه ، بهانه ای به دست دشمنان داده شد تا همراه با مزدوران داخلی، اصل و اساس امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی بیان داشت: از این رو ، اسیدپاشان همان کار داعشی ها را می کنند، چرا که هر دو به دنبال خدشه وارد کردن به چهره اسلام در دنیا هستند.

وی در خاتمه گفت: امروز همه مسئولان و دولتمردان و نیز مراکز علمی و فرهنگی و نهادهای دولتی و حاکمیتی برای اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید این ها کار را شروع کنند و بعد از مردم توقع داشته باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha