جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دعایی

حجت الاسلام والمسلمین دعایی، رئیس موسسه اطلاعات از غرفه هفته نامه افق حوزه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران،  مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، در جریان بازدیداز نمایشگاه بیستم مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه هفته نامه افق حوزه ، از نزدیک در جریان فرآیند فعالیت های این نشریه به عنوان رسانه مکتوب حوزه های علمیه قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین دعائی، با اشاره به فعالیت های ارزشمند، رسانه ای حوزه و تقدیر از تاسیس خبرگزاری حوزه و  مطالب متنوع و علمی نشریه افق حوزه،از آمادگی موسسه اطلاعات برای همکاری و تعامل با سامانه خبری و مطبوعاتی حوزه های علمیه خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین مولایی،مدیر مسئول هفته نامه افق حوزه و مدیرعامل خبرگزاری حوزه نیز در ادامه این بازدید، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های سامانه خبری حوزه های علمیه ارائه داد و پس از آن 2 کتاب گرانسنگ  رسم پارسایی و حکمت ناب ، مجموعه مباحث اخلاقی مرحوم آیت الله اشتهاردی و آیت الله انصاری  شیرازی و نیز یک دوره از ویژه نامه های مناسبتی افق حوزه  را به مدیر مسئول روزنامه اطلاعات اهدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دعایی  با مشاهده ویژه نامه گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)با عنوان« افق پارسایی ویژه سجایای اخلاقی امام راحل» به تصویر مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی  منقش بر جلد این  ویژه نامه، بوسه زد و به ساحت پیر جماران ابراز ارادت کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha