پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
باریک بین قزوین

حوزه / امام جمعه قزوین گفت: باید تلاش کنیم تا پیام واقعه قیام حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایشان را در میان نسل نوجوان و جوان ترویج و گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله هادی باریک نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در دیدار با صادقی جهانی مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار داشت: امروز صدا و سیما تلاش های ارزشمندی داشته‌‌اند که جای قدردانی است.

وی افزود: باید تلاش نماییم که کارها براساس رضایت خدای متعال باشد که اگر رضایت او به همراه باشد قطعا کارها و برنامه های ما با موفقیت همراه خواهد بود.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین، امام جمعه موقت قزوین  نیز ضمن قدردانی از صدا و سیمای مرکز قزوین در جهت انعکاس برنامه های ایام ماه محرم خاطرنشان کرد: انعکاس برنامه های ایام ماه محرم در شبکه استانی سیمای مرکز قزوین بسیار مطلوب و ارزشمند بود که جای خسته نباشید و قدردانی است.

وی افزود: در شبکه استانی مرکز قزوین، تصاویر عزاداری سایر شهرستان ها را مشاهده کردیم ولی در شهر دانسفهان عزاداری مردم این شهر با آن سبک مداحی وسینه زنی قابل تقدیر بود.

صادقی جهانی مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین هم در این جلسه اظهار کرد:شبکه استانی مرکز قزوین در ایام ماه محرم به نحو مطلوبی برنامه روز سقا و همچنین برنامه ایام روز عاشورا و دهه اول محرم را به خوبی انعکاس داد به طوری که این مراسم ها در سایر شبکه های مختلف بین المللی و برون مرزی نیز پخش شد که حتی مورد رضایت و تمجید مسئولین رسانه ملی قرار گرفت.

این مسئول گفت: شبکه استانی مرکز قزوین در ایام ماه محرم به 18 شهر استان در قالب برنامه( با کاروان عاشوراییان) پرداخت که همه این تصاویر هر شب از شبکه استانی مرکز قزوین پخش شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha