جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خبر گزاری حوزه

این مردم پس از گذشت بیش از نیم قرن مذاکره و گفتگو و توافق های بیهوده و دروغین دیگر راهی پیش روی خود ندارند مگر مقاومت و دیگر هیچ.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، "نشست اسلامی وحدوی" لبنان در بیانیه ای ابراز داشت: اشغالگران فلسطین همچنان به اشغال قدس و مسجد الاقصی ادامه داده و مانع برپایی نماز توسط مردم در این مکان میشوند و از سوی دیگر در تلاش هستند خانه ها و املاک ساکنان اصلی بیت المقدس را مصادره کرده و به یهودی سازی آن ادامه داده و آثار تاریخی اسلامی و مسیحی را به شکلی سازمان یافته از این مکان حذف کنند و این در حالی است که نظام های عربی و اسلامی و ملت های آنها گویی در خوابی عمیق فرو رفته اند به گونه ای که به قدس و قبله اول خود توجهی ندارند و حتی اخبار دست چندم نیز نزد آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است و در غفلت و سکوت هراس انگیزی فرو رفته اند.

این نشست افزود: اهالی بیت المقدس چاره ای جز دفاع از خود و میراث پدران خود ندارند و این روزها با سینه های برهنه در یک جهاد حقیقی با مرگ دست و پنجه نرم میکنند و با خودروهای بمب گذاری شده خود سعی میکنند بخشی از دشمنان تروریست خود را نابود کنند و زندگی را به کام او تلخ کنند. این مردم پس از گذشت بیش از نیم قرن مذاکره و گفتگو و توافق های بیهوده و دروغین دیگر راهی پیش روی خود ندارند مگر مقاومت و دیگر هیچ.

این بیانیه از امت اسلام خواسته که به جبهه مقاومت و آزادسازی فلسطین بپیوندند که قدس را در راس اولویت های آن قرار دارد زیرا این جبهه هرگز در برابر طاغوت سر تعظیم فرو نمی آورد و هرگز ظلم و ستم دشمنان و شهدای خود را فراموش نمیکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha