پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، به نقش ممتاز حوزه در عرصه اطلاع رسانی و رسانه اشاره کرد و گفت: ماموریت خبرگزاری حوزه بسیار مهم و با ارزش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، حجت الاسلام والمسلمین نواب، در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بیستم مطبوعات و خبرگزاری ها، گفت: اگر به شعار امسال نمایشگاه که "رسانه، آزادی مسئولانه" است، عمل شود، ما به اهداف خود رسیده ایم.

وی به نقش ممتاز حوزه در عرصه اطلاع رسانی و رسانه اشاره کرد و افزود: سابقه حضور حوزه درعرصه رسانه زیاد نیست و باید به این عرصه  مهم و اساسی توجه و اهتمام بیشتری شود.

حجت الاسلام والمسلمین نواب با بیان این که رسانه حوزه باید در نمایشگاه حضوری فعال داشته باشد، گفت: خبرگزاری حوزه باید اهمیت و ضرورت اطلاع رسانی را برای حوزه و حوزویان روشن و تبیین کند.

وی، ماموریت خبرگزاری حوزه را بسیار مهم و با ارزش خواند و یاد آور شد: رسانه حوزه باید فعالیت خود را گسترش دهد و همه نهاد ها و بخش های حوزه را با فعالیت خود آشنا کند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب تصریح کرد: حوزویان باید بدانند که اگر حوزه فاقد رسانه بود، امروز معلوم نبود که اخبار و اطلاعات حوزه چگونه و با چه وضعی در رسانه ها منعکس می شد.

حجت الاسلام و المسلمین نواب با اشاره به وضع فرهنگی کشور بیان داشت: وضع فرهنگی کشور نسبت به گذشته بهتر است و وظیفه  حوزه  و روحانیت در این زمینه سنگین است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha