پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای در مورد هجوم بى‌رحمانه صهيونيست‌ها به نمازگزاران مسجد الاقصى، تصریح کردند: از مقامات و ملل جهان اسلام و مردم آزاده دنيا و مجامع بين‌المللى مى‌خواهيم كه در برابر اين جنايات و هتك حرمت‌ها ساکت نشينند.

به گزارش خبرگزاری حوزه» متن بیانیه این مرجع تقلید بدین شرح است

 بسم الله الرحمن الرحيم

 حمله وحشيانه به بيت‌المقدس  اين روزها اخبار نگران‌كننده‌اى از شهر بيت‌المقدس و تجاوز صهيونيست‌ها به مسجدالاقصى به گوش مى‌رسد.

حمله وحشيانه صدها سرباز اسرائيلى به نمازگزاران فلسطينى و آتش زدن بخش‌هايى از مسجدالاقصى كه براى نخستين بار بعد از 47 سال تكرار شده، موضوعى نيست كه سكوت در برابر آن جايز باشد.

صهيونيست‌هاى افراطى چنان گستاخ و جسور شده‌اند كه علاوه بر اين تجاوز با انجام تظاهرات در اطراف قبله اول مسلمانان خواستار تخريب مسجدالاقصى و ساخت معبدى از خودشان روى آن شده‌اند.

ما ضمن تشكر از برخى رهبران و مقامات دينى و مردم كشورهاى اسلامى از جمله نمازگزاران نماز جمعه در تهران و شهرستان‌ها كه بلافاصله نسبت به اين هتك حرمت واكنش نشان دادند از ساير مقامات و ملل جهان اسلام و مردم آزاده دنيا و مجامع بين‌المللى مصرانه مى‌خواهيم كه در برابر اين جنايات و هتك حرمت‌ها و نقشه‌هاى شوم و خطرناك ساكت ننشينند و از تمام امكانات و ظرفيت‌هاى خود براى جلوگيرى از اين حركات شوم و خطرناك صهيونيست‌ها استفاده كنند، ان ربك لبالمرصاد

 21/8/ 1393

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha