جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی مواضع رئیس جمهور آمریکا را شرم آور خواندند وخاطر نشان ساختند: اوباما وقیحانه ایران اسلامی را به تولید سلاح های کشتارجمعی متهم می کند و این حرف های دروغ از یک رئیس جمهور،خیلی زشت و مایه تاسف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید ظهر امروز در دیدار مسئولین نظارت و تایید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران که در مدرسه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، به تبیین نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب و راه های مقابله با توطئه های آنان پرداختند.

ایشان با اشاره به جنایات گروه های تکفیری مانند داعش گفتند:  گروه های تکفیری مانند کف های روی آب هستند که از بین خواهند رفت و استکبار جهانی که خود روزی این گروه های تروریستی را به منظور بدنام کردن چهره اسلام به وجود آورده بودند حالا بلای جان خود آنها شده است و اعتراف می کنند که تنها شیعیان و ایرانی ها می توانند آنها را نابود کنند و شرآنها را از بین ببرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی  مواضع رئیس جمهور آمریکا را شرم آور خواندند وخاطر نشان ساختند: خیلی زشت است برای یک رئیس جمهور که این جور علنی به مردم دروغ بگوید؛ چرا که اوباما وقیحانه ایران اسلامی را که همواره

به دنبال صلح و آرامش منطقه بوده است را به تولید سلاح های کشتارجمعی  متهم می کند و این حرف ها از یک رئیس جمهور.خیلی زشت و مایه تاسف است.

این مرجع تقلید افزودند:ما ادعا نمی کنیم که در این کشور هیچ مشکلی وجود ندارد؛ ولی مسیر کلی نظام اسلامی ایران

همان مسیری است که امام راحل برای همه ما ترسیم کرده است  و ما نیز همان راه را می رویم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی سلاح ایمان و عقیده را اصلی ترین سلاح نظام مقدس جمهوری اسلامی دانستند و افزودند: همچنین منکر این نیستیم که باید به سلاح های روز مجهز باشیم، اما همگان بدانند که سلاح اصلی ما سلاح ایمان و اعتقاد است که دشمن از همین سلاح می ترسد.

ایشان افزودند:امروزه دشمنان اسلام و انقلاب از همه ابزارهای خود استفاده می کنند تا این سلاح ایمان و عقیده را از مردم ما بخصوص نسل جوان بگیرند که باید این ترفند دشمنان را فهمید و خنثی کرد.

این استاد خارج حوزه علمیه قم با اشاره به روحیه شهادت طلبی جوانان گفتند:سربازان ما درسپاه  و بسیج با افتخار تمام به میادین مین میروند و نه تنها از شهادت واهمه ای ندارند، بلکه شهادت را نیز مایه افتخار خود می دانند و دشمنان از همین روحیه شهادت طلبی جوانان ما می ترسد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در بخش دیگری از  سخنان خود ابراز داشتند:آمریکا مرتب ایران را تهدید می کند که گزینه نظامی روی میز است؛ اما تا بحال از این گزینه استفاده نکرده است، چرا که خود او نیز می داند که اگر دست به حماقت بزند مردم و جوانان ما کفن پوش شده و درحمایت از دین و مملکت خود با تمام قوا به میدان خواهند آمد و آنها هرگز نمی توانند با سربازان خسته خود از پس نیروی ایمان جوانان ما بربیایند، لذا تنها به این حرف بسنده کرده و روز به روز چهره خود را منفور تر و سیاه تر می کنند.

ایشان همگان را به پاسداری از دین خدا  توصیه کردند و افزودند: از کودکستان ها شروع کنید تا ابتدایی و دبیرستان و دانشگاه ها، همگی باید از اعتقادات دینی مردم بخصوص جوانان پاسداری کنیم؛  چرا که دشمن می خواهد این نیروی ایمان و بصیرت را از جوانان ما بگیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha